Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
« Föregående · 1667174 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Tårar i ögonen nästan. VÄRLDENS sten från hjärtat nu, som man har svettats, gråtit och lidit den här säsongen och sömnen senaste månaderna har fått ta stryk. Men vi gjorde det. Brynäs IF är kvar i SHL, vi klarade det gubbar!
+ 3
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Det blir aldrig speciellt avslappnat i slutet ens av vinstmatcherna men tack för den segern. Inte alls oförtjänt
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Brynäsgubbe: Domarna gör ju rätt. Är de för många ska ju domarna blåsa direkt.
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Zappaholic: Spela av tvåan i första hand, inga chansningar nu. Växjö är bäst på att måla i BP.
Hoppsan, 5 mot 3 nu.
Då avgör vi!!
Hoppsan, 5 mot 3 nu.
Då avgör vi!!
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
bifhjärta: Fyfan vad nervöst mina nerver är utanpå därav kom frugan med en kall Eriksberg och sa åt mig att lugna ner mig!:-)
+ 2
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
bifhjärta: hoppas hoppas FHC kvitterar. Tror det blir rörigt i Lyxfällaförsvaret nu.
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Lindström: Har svårt att se att det här laget skulle bli en obehaglig motståndare i slutspelet!
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Tommy: Bör räcka med poäng idag.
Extrapinnen vore isf skön att få.
Extrapinnen vore isf skön att få.
+ 2
« Föregående · 1667174 · Nästa »
Lif - FHC 3-3
NÄNÄ 4-3 NU:-(