Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
« Föregående · 1666614 Till forumet
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
2-5 . Tror det blir en kamp in i det sista för att undvika kval ..håller på "skansen" ikväll
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Honken gjorde en riktig skitmatch igår, just därför ska han stå imorgon.
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Kahn: komfortabel hemmaseger
Växjö spelade igår, det vet vi ju hur det brukar gå då.. Konstigt schema som sagt så många gånger tidigare
Ska vi säga 4-1 efter 2-0 i sista när orken tryter för laget som spelade igår
Växjö spelade igår, det vet vi ju hur det brukar gå då.. Konstigt schema som sagt så många gånger tidigare
Ska vi säga 4-1 efter 2-0 i sista när orken tryter för laget som spelade igår
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
eltifoso: Sista säsongen med denna typ av back-to-back. Nästa säsong blir det bara back to back mellan samma lag.
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Carl Lejonkräk: Ja, har hört att man dessutom ska döpa om upplägget, för att anfallarna inte ska känna sig orättvist behandlade.
Det nya upplägget kommer att heta "forward-to-forward".
Släpper nyheten redan idag, även om det är 1 månad kvar till första april....
Det nya upplägget kommer att heta "forward-to-forward".
Släpper nyheten redan idag, även om det är 1 månad kvar till första april....
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Brynäslegenden: med tanke på att det är sportlov så är det väl helt okej.
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Stämmer det verkligen att vi bara tagit 14 av 39 möjliga poäng med Bulan?
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Brynäsgubbe: Ja..det känns verkligen inte så men så är det..Tur att Läxsand har 10 raka nederlag annars hade vårt tränarbyte inte hjälpt till annat än just ett bättre spel..inte bättre resultat.
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Huge: Hoppas och tror att Dif är nöjda nu med säkrat kontrakt, sen ser Dif riktigt trötta ut ikväll tack vare Back to back.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Huge: 3-0, DIF är utspelade i andra.
Edit: 4-0.
Redigerad kommentar
+ 2
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Brynäsgubbe: Då är deras försprång i målskillnad uppätet.
Bra, då återstår bara tre poäng!
Bra, då återstår bara tre poäng!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Lindström: Dagens första jinx ladies and gentlemen. Ni lär er aldrig. Växjö har väldigt mycket att spela om.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Känns som att Stefan Steen kommer att göra sitt livs match i Lakerskassen😠
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Tänk om vi för en gångs skull kunde vinna oförtjänt??
Edit..Djoos kvar i PP..
Edit..Djoos kvar i PP..
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Ge Sweatt 1% av Brendls effektivitet så gör han 50 kassar på en säsäsong
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Brynäsgubbe: Du hann före håller med varför lägger vi inte in mer puckar på mål???
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Andersen ser mer och mer ut som en dyngspridare. Inte en passning eller klokt beslut på 6-7 perioder.
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Brynäsgubbe: Vi får hoppas Lakers går på knäna andra halvan av matchen..dom har gått ut hårt tycker jag
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
bifhjärta: Dom har gått ut så som jag ville vi skulle öppna. Vi ger bort initiativet.
« Föregående · 1666614
Tips: 4-3