Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
« Föregående · 1628713 Till forumet
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
Enaranger: Håller med. Och hur kan Rödin alldeles innan tekning byta till sargsidan där det inte finns nån att markera? Alla vet väl att teken ska gå mot Kallio, eller?
+ 5
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
Brynäs spelar dåligt och tappar ledning i tredjeperioden. Starkbaum storspelar och Sunken är sunkig. Är vi tillbaka i januari?
+ 4
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
Finns mycket positivt att ta med sig från den här matchen. Kvitteringen kunde kommit när som helst men känns väldigt onödigt på det sätt vi låter det hända. Nordquist är ingen vinnarskalle och Enterfeldt är vår bästa tekare. Coachmiss.
Juniorlinan kan vi nästan inte sära på som de spelar nu.
Juniorlinan kan vi nästan inte sära på som de spelar nu.
+ 5
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
Linkan 60%
PaW 58%
Enter 46%
Nordan 41%
Bara Lajunen, 38%, var sämre i Växjö
Rätt man på rätt plats?
PaW 58%
Enter 46%
Nordan 41%
Bara Lajunen, 38%, var sämre i Växjö
Rätt man på rätt plats?
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
tjugo8: Kan tycka att analys-coachen från läktaren borde haft koll på det... Fyfasen vad ruttet, amatörmässigt till och med.
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
SWEATT:
Instämmer ang Lööke
För övrigt:
Det här m att Sweatt tar en idiotisk utv i PP m få minuter kvar
Det här m att Växjös brunkare vevar på Starsky 2 ggr (utan utv) innan Kilas ger han en fläskläpp
Det här m att Rödin går för mål (blir icing) istf att lägga sarg ut, där fö PaW var spelbar
Instämmer ang Lööke
För övrigt:
Det här m att Sweatt tar en idiotisk utv i PP m få minuter kvar
Det här m att Växjös brunkare vevar på Starsky 2 ggr (utan utv) innan Kilas ger han en fläskläpp
Det här m att Rödin går för mål (blir icing) istf att lägga sarg ut, där fö PaW var spelbar
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
tjugo8: Gillade att Kilström markerade kraftigt vid skyddandet av Starkbaum. Han är en tuff grabb.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
Davey_22:
Domaren står precis vid målet men ger ändå inte Växjö-spelaren en extra tvåa...Matchavgörande
Domaren står precis vid målet men ger ändå inte Växjö-spelaren en extra tvåa...Matchavgörande
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
Minns Ni fö denna fr 12/13?
Kallio gjorde mig just påmind i en intervju
| 59:43 | 1-1 (EQ) | VÄX | 71. Kallio, Tomi 44. Vampola, Petr 6. Holös, Jonas | Pos. Part.: 5 , 6 , 20 , 44 , 71 , 87 Neg. Part.: 8 , 19 , 22 , 24 , 39 , 40 |
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
tjugo8:och det tror du vi vill bli påminda om? är du pervers?
+ 3
« Föregående · 1628713
Peja: Verkligen...
3 sekunder...! Fan!