Brynäs-Leksand
213734 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs-Leksand
Jonas6:Ni måste upp på läktarn, manngrant o verkligen Höras. Överrösta leksingarna så att laget verkligen känner erat stöd. Det är jätteviktigt. Kan tyvär inte medverka själv men ni och laget har mitt fulla stöd.
Sv: Brynäs-Leksand
svedas:
Brynas kommer ta leksand får vi hoppas annar blir det svårt för dom!!aja ALLA ÄLSKAR VI BRYNÄS
Brynas kommer ta leksand får vi hoppas annar blir det svårt för dom!!aja ALLA ÄLSKAR VI BRYNÄS
Brynäs-Leksand
Då är det dags igen då. För en seger. Det blir väl 1-0 eller 2-1(om dom inte klappar ihop fullständigt) antar jag med riktigt gnetspel. Det är kul med hockey just nu!
Men det var som nån lärare på högskolan sa. Det är ju bara en lek. Sånt kan få mig att flippa ur!
Det är ingen lek så därför bör inte Lek- sand ha så mycket att hämta i morrn.
Men det var som nån lärare på högskolan sa. Det är ju bara en lek. Sånt kan få mig att flippa ur!
Det är ingen lek så därför bör inte Lek- sand ha så mycket att hämta i morrn.