1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778940 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs - MIF


Sv: Brynäs - MIF
72_Winblad: MIF hade mer av spelet i första. Massor av utvisningar åt bägge håll, mest BIF. MIF hade ett par frilägen.

Sv: Brynäs - MIF
Huge: Började kolla LIF-SAIK via expresens hemsida, 2 mål inom 1 minut, försvarsspel verkar inte vara något för dessa lag..

Sv: Brynäs - MIF
lindberg: Nyköping-Oskarshamn 0-2, minsann. Aspen tillbaka i gammalt gott skick.

Sv: Brynäs - MIF
Jompe: Varför gör vi inga mål???????TråkMIF kommer ju hänga en så småningom!!!!

Nu spel i BP,Sjödda sitter utvisad!!!

Sv: Brynäs - MIF
Bissett19: Ja man kan ju säga att vikten av att få första målet minskar ju inte direkt.

Sv: Brynäs - MIF
Bissett19: Verkar som om första perioden var fullt krig över hela plan, andra perioden är ställningskrig och hafsspel i mittzon.

Sv: Brynäs - MIF
5-4 mot nu igen.............

Sv: Brynäs - MIF
Som varade 1 några sekunder innan en Brynäsare drog på sej en tvåa,suck!!!

Sv: Brynäs - MIF
Fyfan vilken skitutvisning av Lind...skärpning

Sv: Brynäs - MIF
Huge: Då ska du se matchen i Gävle.Enligt rapporter en av dom sämsta hockeymatcher som nånsin spelats.Mif är där för att spela 0-0 och Brynäs kommer inte in i deras zon.Fruktansvärd hockey.

Sv: Brynäs - MIF
sylf: D e lungt gubben, vi har ju ett kanonlag som aldrig gör fel :-)

Sv: Brynäs - MIF
70 Rodrigues: Jo jävlar.Dessutom har dom lyckats få till det så att det är tomma läktare.

Sv: Brynäs - MIF
sylf: vet du nån publiksiffra?

Sv: Brynäs - MIF
Gusten: Inte exakt,men runt 0

Sv: Brynäs - MIF
sylf: Det är ganska lågt faktiskt....Helvete Wahlberg har utgått

Sv: Brynäs - MIF
Gusten:
3884 enligt sportradion..

Sv: Brynäs - MIF
stefan Bskv: Fy fan det är ju dåligt som fan...
Nån som vet hur biljettpaketet har sålt??

Sv: Brynäs - MIF
Fan va Lärking är blåskåt! Förstör matchen för bövelen. Ännu en Brynäsutvisning nu

Sv: Brynäs - MIF
sylf:
Är det så dåligt.? Har brorsan samt Gävle lasse där. Enligt dem för brynäs spelet, men har förtvivlat svårt att sätta puckarna, som vanligt:-)

Sv: Brynäs - MIF
stefan Bskv: Trodde nog att det skulle vara minst 5000 pers när föreningens existens står på spel.

Sv: Brynäs - MIF
Gusten: MIF kommer att göra ett ryck snart och sätta en puck.

Sv: Brynäs - MIF
Mickis: Folk har väl tröttnat.

Sv: Brynäs - MIF
Mickis: Publiksiffran idag är en fingervisning om hur det kommer se ut i Allsvenskan...jag tippar på ett snitt runt 1800

Sv: Brynäs - MIF
Mickis:
Ja, detta är en skandal rent ut sagt, men vi får hoppas att killarna på isen fixar det.

Sv: Brynäs - MIF
stefan Bskv: Ja,dom kan man lita på.....

Sv: Brynäs - MIF
sylf: Dysterkvistarna kan man också lita på....

Sv: Brynäs - MIF
GONATT

Sv: Brynäs - MIF
Gusten: Vad va det jag sa!!!!!!!!!!!

Så enkelt är det att slå Brynäs anno 2004/2005

Sv: Brynäs - MIF
faaaaaaaaaaaaan

Sv: Brynäs - MIF
sylf: Blir förmodligen ännu enklare nästa säsong...fyfan dom fortsätter att dumpa in pucken i anfallszonen...FATTAR dom inte att Nurminen snappar upp den sortens puckar?

Sv: Brynäs - MIF
Gusten: Dom begriper NADA!!

Sv: Brynäs - MIF
KOM IGEN NU FLEMING...visa dina coachingkvaliteér!

Sv: Brynäs - MIF
sylf: Helt jävla otroligt, dom kan o vill inte vinna!! Hur fan är det möjligt att ett ES lag uppträder så patetiskt??

Sv: Brynäs - MIF
70 Rodrigues: Dom spelar sämre än ett pojklag,finns inte en chans till poäng.

Sv: Brynäs - MIF
70 Rodrigues: patetiskt ?

Sett BIF i matcherna här nere i Malmö?

Sluta hacka på fel saker, inse att ni har feta problem att göra mål. Fixa det så kommer ni och vi klara KS.

Sv: Brynäs - MIF
YEEES Phillips

Sv: Brynäs - MIF
70 Rodrigues: 1-1

Sv: Brynäs - MIF
Gusten: Det var ju det jag sa! Fortsätt att dumpa ner pucken..eller..ehhum..fan va skönt det känns att ha fel ibland.

Sv: Brynäs - MIF
70 Rodrigues: missupfattade nock vad du skrev...

1-1 nu

Sv: Brynäs - MIF
Gusten: Ska va en gästarbetare till det,Svenskarna sitter väl i omklädningsrummet.

Sv: Brynäs - MIF
sylf: Fördömt också! Kunde dom inte ha hållt tätt och gjort det där utan att Malmö fått sitt.

Sv: Brynäs - MIF
Kung_Sjödin: Det är precis som att dom inte vågar, vill eller orkar vinna. Inget eget initiativ. Bara kivttera. Skitdåligt. (Faktiskt)

Sv: Brynäs - MIF
70 Rodrigues, sylf: Så dom vill inte vinna? Underbart att se att det är samma gamla dammiga dödgrävargäng här igen. Ni kan väl i varje fall låta matchen ta slut innan ni kasserar in nederlagen och häver skit ut er.

Sv: Brynäs - MIF
Å precis när man hörde klacken så körde musikdåren igång

Sv: Brynäs - MIF
Jompe: Klart dom vinner!! Har du hört/sett något som säger motsatsen??

Sv: Brynäs - MIF
70 Rodrigues: LIF-SAIK delar poängen.FAN,det är ju nu vi ska vinna!!

Sv: Brynäs - MIF
sylf: 1-1 Phillips :-)

Sv: Brynäs - MIF
70 Rodrigues: pp,nu har vi chansen

Sv: Brynäs - MIF
sylf: Vi får hoppas att det inte blir nå bonuspoäng i Leksand

Sv: Brynäs - MIF
sylf: Sjögren åker för diving

« · 524552 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)