1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778920 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs-Modo


Sv: Brynäs-Modo
Vi i BT TiFO kommer att behöva hjälp med dagens tifo. Så känner ni att ni vill hjälpa till så får ni gärna prata med någon i svart t-shirt med "BT TIFO" på ryggen.

-HF

Sv: Brynäs-Modo
HF: Det kommer väl finnas folk som kan hjälpa till med Tifo, det kommer ju några bussar med BSKV:are.

Kämpa på bra på läktaren och hjälp till med segern på isen.

BRYNÄS IF E DE BÄSTA!!!

Sv: Brynäs-Modo
72_Winblad: Jodå, Martinssons är alltid att lita på men just i dag behöver vi MÅNGA. Iofs gör vi alltid det om det ska bli lyckat.

-HF

Sv: Brynäs-Modo
De klarade visst första BP bra

Sv: Brynäs-Modo
jaha.. 0-1...

Sv: Brynäs-Modo
AD: Lyssnar du på matchen, vad säger dom om spelet??

Sv: Brynäs-Modo
1 - 1!!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs-Modo
1-1 nu, vem gjorde det då? Bom-Bom?

Sv: Brynäs-Modo
det verkar vara en väldigt jämn och rolig match, synd att jag är sjuk och kan inte se den.......

Sv: Brynäs-Modo
Fan va bra Bom-Bom, nu blir det ett kontrakt!

Sv: Brynäs-Modo
Det satt gott, nu går vi bara framåt. "Bom-Bom"

Sv: Brynäs-Modo
Falken: Bom-Bom är helt klart en av lagets bästa backar, det tog några matcher för honom att komma in i spelet men nu är det full fart som gäller, härligt. Det vore tjänstefel av Sundlöv att inte erbjuda killen en fortsättning. Snart gör vi 2-1!!!

Sv: Brynäs-Modo
70 Rodrigues: Bom-Bom ska helt klart stanna i Brynäs.

Sv: Brynäs-Modo
72_Winblad: kom igen nu då brynäs!!

Sv: Brynäs-Modo
AD: Låter som de pressar Modo väldigt bra, men mål behövs... men det kommer.

Sv: Brynäs-Modo
Verkar vara ganska så många lägen att göra mål. Miettinen missade öppet mål, tyvärr.

Sv: Brynäs-Modo
Falken: Det är sådana chanser Brynäs måste göra mål på, det kan vara skillnaden på vinst o förlust!!

Sv: Brynäs-Modo
70 Rodrigues: 2 - 1!!!!

Sv: Brynäs-Modo
Falken: Jaaaa 2-1 f-n va gött,

Sv: Brynäs-Modo
2-1 nu!!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs-Modo
AD:2-1 skulle komma, det skrev jag ju :-)

Sv: Brynäs-Modo
70 Rodrigues: Wahlberg målskytt!!

Sv: Brynäs-Modo
70 Rodrigues: inte visste jag att du var en siare :)

Sv: Brynäs-Modo
Mikaaaaeeeel Waaaaaahlberg

Sv: Brynäs-Modo
AD: Det kommer även att bli 3-1 :-)

Sv: Brynäs-Modo
70 Rodrigues: BP att vänta.... Men det kommer de väl att klara av.

Sv: Brynäs-Modo
72_Winblad: Vem är domare??

Sv: Brynäs-Modo
72_Winblad: 22 sek kvar av perioden när Soling fick 2 min för holding. In med Sjödin o Bom-Bom så löser det sig!!

Sv: Brynäs-Modo
70 Rodrigues: Har inte hört det.

Sv: Brynäs-Modo
72_Winblad: 13-9 i skott efter 1:a.

Sv: Brynäs-Modo
72_Winblad: Rådbjer är domare såg jag precis!!

Sv: Brynäs-Modo
4-2 kommer det att sluta, det kan jag lova er

Sv: Brynäs-Modo
70 Rodrigues: Då kan det bli problem i sista, han har ju inte vart bra hitills, han har fått en hel del kritik.

Sv: Brynäs-Modo
72_Winblad: Vi får väl hoppas att han kammar till sig resten av matchen!!

Sv: Brynäs-Modo
70 Rodrigues: Det får vi väl verkligen hoppas, han dömde ju HV-BIF och det var en katastrof.

Sv: Brynäs-Modo
Då kör vi igen då.
FORZA BRYNÄS!!!

Sv: Brynäs-Modo
72_Winblad: 2 - 2

Sv: Brynäs-Modo
Började inte bra 2-2 efter 22 sek

Sv: Brynäs-Modo
72_Winblad: Helt otroligt!!

Sv: Brynäs-Modo
72_Winblad: Hoppas nu att dom kör på som dom gjort o inte backar hem o blir nervösa!!

Sv: Brynäs-Modo
70 Rodrigues: Hoppas verkligen det. Tyvär så måste man sluta att sitta vid datorn, dottern ska barnklas

Sv: Brynäs-Modo
Ett fullsatt Gavlerinken behöver att få se att grabbarna inte viker ner sig utan kör på i alla 60 min.

Sv: Brynäs-Modo
70 Rodrigues: BP igen

Sv: Brynäs-Modo
Det är tröstlöst..

Sv: Brynäs-Modo
72_Winblad: Rådbjer verkar bara ta ut Brynäsare i em!!

Sv: Brynäs-Modo
70 Rodrigues: Precis som han gjorde när de mötte HV, han får verkligen skärpa sig.

Sv: Brynäs-Modo
PP nu, kom igen nu Brynäs

Sv: Brynäs-Modo
72_Winblad: In med Bom-Bom o Sjödin så blir det mål :-)

Sv: Brynäs-Modo
70 Rodrigues: 3 - 2 !!!!!!!!

Sv: Brynäs-Modo
70 Rodrigues: JAAAA 3-2, kändes gött

« · 450109 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)