Brynäs-Modo
« Föregående · 450109 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs-Modo
HF: Det kommer väl finnas folk som kan hjälpa till med Tifo, det kommer ju några bussar med BSKV:are.
Kämpa på bra på läktaren och hjälp till med segern på isen.
BRYNÄS IF E DE BÄSTA!!!
Kämpa på bra på läktaren och hjälp till med segern på isen.
BRYNÄS IF E DE BÄSTA!!!
Sv: Brynäs-Modo
72_Winblad: Jodå, Martinssons är alltid att lita på men just i dag behöver vi MÅNGA. Iofs gör vi alltid det om det ska bli lyckat.
-HF
-HF
Sv: Brynäs-Modo
det verkar vara en väldigt jämn och rolig match, synd att jag är sjuk och kan inte se den.......
Sv: Brynäs-Modo
Falken: Bom-Bom är helt klart en av lagets bästa backar, det tog några matcher för honom att komma in i spelet men nu är det full fart som gäller, härligt. Det vore tjänstefel av Sundlöv att inte erbjuda killen en fortsättning. Snart gör vi 2-1!!!
Sv: Brynäs-Modo
Verkar vara ganska så många lägen att göra mål. Miettinen missade öppet mål, tyvärr.
Sv: Brynäs-Modo
Falken: Det är sådana chanser Brynäs måste göra mål på, det kan vara skillnaden på vinst o förlust!!
Sv: Brynäs-Modo
72_Winblad: 22 sek kvar av perioden när Soling fick 2 min för holding. In med Sjödin o Bom-Bom så löser det sig!!
Sv: Brynäs-Modo
70 Rodrigues: Då kan det bli problem i sista, han har ju inte vart bra hitills, han har fått en hel del kritik.
Sv: Brynäs-Modo
70 Rodrigues: Det får vi väl verkligen hoppas, han dömde ju HV-BIF och det var en katastrof.
Sv: Brynäs-Modo
72_Winblad: Hoppas nu att dom kör på som dom gjort o inte backar hem o blir nervösa!!
Sv: Brynäs-Modo
70 Rodrigues: Hoppas verkligen det. Tyvär så måste man sluta att sitta vid datorn, dottern ska barnklas
Sv: Brynäs-Modo
Ett fullsatt Gavlerinken behöver att få se att grabbarna inte viker ner sig utan kör på i alla 60 min.
« Föregående · 450109 · Nästa »
-HF