1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs-Modo


Sv: Brynäs-Modo
Yeeees 5-3 miettien svar på tal direkt!!

Sv: Brynäs-Modo
Jiiippppiiiii.........

Sv: Brynäs-Modo
lindberg: Nu blir det tungt, fan också!!! 11 min kvar!!

Sv: Brynäs-Modo
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! 5-3, Tommi Miettinen! Vad var det man sa? tippa ju 5-3, håll i nu!

Sv: Brynäs-Modo
lindberg: Tur att man hänger med :-)) Härligt!

Sv: Brynäs-Modo
Tur att de har SALO..

Sv: Brynäs-Modo
Salo verkar vara mycket upp och ned, släppte in 5 mål mot Luleå, nu även mot Brynäs.

Sv: Brynäs-Modo
Bra att Malmö ligger under mot LHC. Nu om vi vinner och dom förlorar tror jag vi har fem poäng ner till den sista positionen.

Sv: Brynäs-Modo
Mora ångar på..

Sv: Brynäs-Modo
Men va fan, 5-4 nu! FAAAAAAAAAAAN

Sv: Brynäs-Modo
Roxio: 5-4, håll in nu!!!

Sv: Brynäs-Modo
Falken: 6:30 kvar!! Nu gäller det att visa ett fullsatt Gavlerinken var skåpet ska stå, är så trött på att torska 3:e perioder!!

Sv: Brynäs-Modo
Korhonen ut, Honken in mot tälje ?

Sv: Brynäs-Modo
Roxio: 6 - 4, jakob johansson... !!!!!

Sv: Brynäs-Modo
Falken:Yees 6-4 J Johansson gör lite skäl för sin lön

Sv: Brynäs-Modo
AD: Härligt!!

Sv: Brynäs-Modo
Perfekt! Nu äre klart..

Sv: Brynäs-Modo
lindberg: Han får nog kliva åt sidan ändå när Arnason gör entre!!

Sv: Brynäs-Modo
Roxio: långt kvar?

Sv: Brynäs-Modo
72_Winblad: Åvisso, men det känns¨, skit BP nu..

Sv: Brynäs-Modo
Detta är inte klart på långa vägar, tyvärr. Håll i nu gubbar!!!

Sv: Brynäs-Modo
Grattis Brynäsare!
Det var en fin skalp.

Sv: Brynäs-Modo
Roxio: Jag menade hur långt kvar av matchen??? Har vart bort ett tag

Sv: Brynäs-Modo
Snälla, nu får ni gärna göra 7-4 i öppen kasse!!

Sv: Brynäs-Modo
72_Winblad:Ungefär 4 min

Sv: Brynäs-Modo
70 Rodrigues: ok tack

Sv: Brynäs-Modo
Vad sysslar de med....

Sv: Brynäs-Modo
72_Winblad: Salo är utplockad!!

Sv: Brynäs-Modo
72_Winblad: 6-5 kan inte matchen ta slut snart!? och vad vore modo utan forsberg?

Sv: Brynäs-Modo
lindberg: det här kommer inte sluta bra

Sv: Brynäs-Modo
Jag kan också spela hockey bra ifall ingen går på mig..

Sv: Brynäs-Modo
lindberg: 1:30 kvar. Bli inte förvånade om Modo kvitterar!!

Sv: Brynäs-Modo
AD: Lite mer än en minut kvar... Hoppas på ett mål i tom kasse

Sv: Brynäs-Modo
70 Rodrigues: 1.06 kvar, dax för Bommen göra 7-5 i öppen kasse?

Sv: Brynäs-Modo
8 sek kvar..

Sv: Brynäs-Modo
lindberg: 8 sek kvar håll tätt nu för f-n

Sv: Brynäs-Modo
72_Winblad: slut enligt sr VINST

Sv: Brynäs-Modo
JAAAAOOOOSSCCHHHAAAAAA

Sv: Brynäs-Modo
F-n va gött med 6-5. Det blev väl lite väl svettigt i sista men ändå seger

Sv: Brynäs-Modo
72_Winblad: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: Brynäs-Modo
lindberg: Fan vad skönt!! Ha en bra kväll alla Brynäsvänner!

Sv: Brynäs-Modo
Oj Oj, man är lite tårögd av glädje, härligt gubbar!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs-Modo
SKÖNT! Nu blir det bra när vi får Phillips efter uppehållet. Stabiliteten i försvaret verkar vara sådär, och så gjorde nog Korhonen inte en stormatch heller, tyvärr.

Sv: Brynäs-Modo
Falken: Hyfsade reslutat i de andra matcherna också, förluster för SSK, HV, Luleå, Malmö vi närmar oss!

Sv: Brynäs-Modo
70 Rodrigues: Grattis till en fin laginsats. Tur för er att bara Foppa bjöd upp till dans och att Salo panelhönade sig (som vanligt).

Sv: Brynäs-Modo
Faaan Va underbart!!! Vilken match det var !! Vill tacka publiken i Gavlerinken för ett bra stöd och ett mycket stort tack till BT, Brynäs Sthl och BSKV för de fantastiska stämningen och pådrivandet i klacken !!

Micke Lind,, ohh, vilken lirare. Sen så har vi både Walle, Andy och Bom-Bom som e grymma....

Resterande lirare är också snuskigt bra samt viktiga...

Nu tar vi slutspels plasten killar //

Marcus//Härnösand

Sv: Brynäs-Modo
Skönt med 3 poäng HÄRLIGT! Men hoppas inte det blir smolk i bägaren nu med Dackells skada...såg inte bra ut när han linkade ut, han kunde för fan inte stödja på benet. Är rädd för en ledbandskada.

Sv: Brynäs-Modo
Korhonen ut och Honken in mot SSK skrev någon,Antar att den inte sett matchen alls....Nu är det uppehåll och vem som står då får den dagens form avgöra för Korhonen spelade bra idag....Skönt med två bra målvakter och jag skulle inte byta någon av dem mot Salo som inte sprider ett lugn med sitt agerande upp o ner

Sv: Brynäs-Modo
Jesus: SÅg skapligt ut idag, men oj vad usel domaren var!!! Kan inte direkt säga att det gynnade något lag men det verkade som om han lite godtyckligt plockade utvisningar. Ribban låg på en riktigt hög nivå! Hoppas att Dackells skada inte är allvarlig, men ett felskär precis vid sargen med MoDoit i ryggen och kunde inte ta sig ut med egen kraft, knät kanske??? Bästa spelare Bommen - oj vad förbannad Foppa var på honom under i stort sett hela matchen, kul att se.

Sv: Brynäs-Modo
96 Artisten: Fenomenalt bra att vinna idag! Gud, vad gott det satt!

« · 450396 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)