Brynäs-Mora
« Föregående · 444150 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs-Mora
Måste säga att det är stort intresse inför morgondagens match mot Mora med tanke på dom senaste bottennappen på hemmaplan. 4564 biljetter sålda i förköp enligt hemsidan www.brynas.se/news_read.asp?id=1489 . Hoppas på ett bra uppträdande av hemmalaget så att inte publiken sviker framöver.
Det verkar som att Brynäs-pojkarna har lyft sig ett par snäpp bara dom fick tillbaka lite spelare. Det är nog mycket psykologi i att bara veta om att vi har 4 kedjor att spela med precis som alla motståndare. Jag har svårt att tro att spelarna kan vara slitna i kroppen redan efter 12 matcher (inför Luleåmatchen), utan där dom har varit slitna är nog i skallen.
Tippar seger i morgon med 4-0.
Första nollan för Honken.
Målskyttar..... Soling, Dackell, Vesa och Sjödda.
Det verkar som att Brynäs-pojkarna har lyft sig ett par snäpp bara dom fick tillbaka lite spelare. Det är nog mycket psykologi i att bara veta om att vi har 4 kedjor att spela med precis som alla motståndare. Jag har svårt att tro att spelarna kan vara slitna i kroppen redan efter 12 matcher (inför Luleåmatchen), utan där dom har varit slitna är nog i skallen.
Tippar seger i morgon med 4-0.
Första nollan för Honken.
Målskyttar..... Soling, Dackell, Vesa och Sjödda.
Sv: Brynäs-Mora
För det första ska Markus Korhonen vara kvar i Brynäs. För det andra sticker jag ut hakan och säger att han borde få stå mot Mora i morrn - eller åtminstone i matchen efter. Han är värd att få sina chanser då och då, trots "Honkens" kvalitéer. Visst, matchotränad nu men jag har på känn att Markus kommer att göra en toppmatch om/när han får spela igen. Tips, Brynäs-Mora 4-2.
Sv: Brynäs-Mora
Makkan:
4-0? Nja jag är lite mer försiktig, tror vi mosar Dalarna med 4-2 i morgon. Sen är Brynäsraketen på väg rakt upp i tabellen - ska bli härligt att se när vi lördag den 6 nov slår två flugor i en smäll och samtidigt som vi krossar dem med 3-2 passerar de proppmätta NHL-gubbarna från Övik.
4-0? Nja jag är lite mer försiktig, tror vi mosar Dalarna med 4-2 i morgon. Sen är Brynäsraketen på väg rakt upp i tabellen - ska bli härligt att se när vi lördag den 6 nov slår två flugor i en smäll och samtidigt som vi krossar dem med 3-2 passerar de proppmätta NHL-gubbarna från Övik.
Sv: Brynäs-Mora
westerlind: Efter noggrann analys av din text, så måste jag säga att det finns mycket att slå ner på. För det första så är kontexten i kontentan fullständigt totalt obegriplig. Sen var det inge mer.
Sv: Brynäs-Mora
I morgon tar jag m mig grabben till G-rinken. Vi skall göra vad vi kan för att stämningen utanför rinken höres. Hoppas bara di våra på rinken gör sitt och avväpnar Mora till vår förnöjelse. Jag o grabben vill se många hemmamål! Vad sägs om 7-1 till "Tigrarna"..(optimistkonsulten)
Sv: Brynäs-Mora
NuMo: Jo, det är kanske sant, men så brukar vi skriva i vetenskapliga sammanhang. Men slutsatsen tror jag t o m att du begrep.
Sv: Brynäs-Mora
Sandberg: 4-2 låter som en rimlig gissning. 7-1 eller att Honken håller nollan för första gången är att underskatta Mora. De hängde två baljor på Lundqvist i senaste matchen och krigar som galningar så detta lag får icke underskattas. Jag tror att segern mot Luleå var precis vad vi behövde och att alla i truppen är bra taggade. Hårt arbete i 60 minuter med fyra kedjor så krigar vi ner masarna. Någon ny genomklappning typ senaste hemmamatchen mot MIF lär inte bli aktuell ikväll.
Victory is ours.
Victory is ours.
Sv: Brynäs-Mora
Det skulle inte förvåna mig om mora tar segern idag det är så typiskt att brynäs inte kan vinna mer än oftast 1 match i taget
Sv: Brynäs-Mora
Makkan: Jag skulle vilja dämpa alla som haussar laget en liten bit,på dem senaste tre hemmamatcherna har vi faktiskt bara gjort ett mål!!
Så för mej räcker 1-0 eller 2-1 gott o väl??
Så för mej räcker 1-0 eller 2-1 gott o väl??
Sv: Brynäs-Mora
Hong Kong: Verkar som att det är mycket folk på plats.Speakern får säga åt publiken att knöla ihop sig i mitten.
« Föregående · 444150 · Nästa »
Hoppas verkligen att det bara är tillfälligt att junis-Niklas ställs åt sidan.
Grabben måste få istid om han ska bli en riktigt bra back som vi alla tror. Jag tycker definitivt att inte han har gjort bort sig och som truppen ser ut idag är han en bland dom 6 backarna som ska spela.