1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778966 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs mot nytt slutspel

661616 · » Till forumet

Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Malmen: Har det varit match idag??det har jag missat:-)

Sv: Brynäs mot nytt slutspel
svidit?

Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Projta: äh det hade svidigt betydligt mer om ni vunnit idag

Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Malmen: Ingen kommentar =)

Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Tubest: Hehe det lutar nog mot det asså.. men men vi skrälde borta mot Frölunda och Linköping, så allt kan hända!

Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Projta:
Kan bli en livslång vila då;-)

Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Projta: För min del hoppas jag nog ni förlorar även om ni är ganska långt efter oss nu... ;)

Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Malmen: Hehe låter bra =) . Själv ska man sova och drömma att leksand vinner borta mot Lule imorn, fast då måste man nog sova länge hehe =)

Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Bissett19: Han menar nog Leksand - Mora... han är läxing.

Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Projta: Ja vi gjorde ju ett PP-mål idag (och ett sekunderna efter den utvisade spelaren kom in) idag så det ska nog gå bra.

Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Projta: Ett mål i PP gjorde Brynäs!!

Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Malmen: Aaa för de var det som Leksand vann senast på i Ejendals!
Att dom åkte ut hela tiden, så då vart det oxå 3PP mål. om jag inte minns fel

Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Projta: Då får vi se till att göra ett par PP-mål ska ska det nog gå vägen. Vi kan också spela fult om det behövs. :D

Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Malmen: Hehehe precis! men Mora vinner sina matcher på att spela så jävla fult...

Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Projta: Släpper han in 0-1 mål per match så är det märkligt om vi inte tar poäng! ;)

Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Malmen: Troligtvis riktigt bra! han har då lyckats bra i Finland... Tror att det kan vara en smart lösning, sen har ni Honken som är het nu oxå..

Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Projta: Ja så länge försvaret fortsätter hålla tätt och effektiviteten framåt består så har vi en bra chans. Ska bli spännande att se hur Widing gör ifrån sig.

Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Malmen:
Nog är det så.

Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Malmen: Japp, bara ni slår Mora så är jag nöjd iaf..

Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Projta: Ja dom har varit riktigt bra flera matcher i rad men förr eller senare kommer ju en förlust, bara att hoppas att det inte blir för många.

Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Tubest: Den som lever får se...

Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Malmen: Njaa, när jag va uppe i leksand va dom riktigt bra! Spec Sjödda han gjorde ett kanon jobb alltså.. Själv så åkte jag hem i 2a perioden hehe =)

Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Malmen:
Dykningen neråt börjar på tisda;-)

Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Projta: Ja det borde gå vägen, bara vi inte hamnar i en djup svacka igen.

Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Malmen: Vore roligt för Borken om brynäs gick te slutspel... Bara att köra över mora, så ska allt lösa sig!!

Brynäs mot nytt slutspel
Skön artikel från Aftonbladet (se länk).

661616 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)