Brynäs mot nytt slutspel
« Föregående · 661581 Till forumet
Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Malmen: Vore roligt för Borken om brynäs gick te slutspel... Bara att köra över mora, så ska allt lösa sig!!
Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Projta: Ja det borde gå vägen, bara vi inte hamnar i en djup svacka igen.
Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Malmen: Njaa, när jag va uppe i leksand va dom riktigt bra! Spec Sjödda han gjorde ett kanon jobb alltså.. Själv så åkte jag hem i 2a perioden hehe =)
Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Projta: Ja dom har varit riktigt bra flera matcher i rad men förr eller senare kommer ju en förlust, bara att hoppas att det inte blir för många.
Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Projta: Ja så länge försvaret fortsätter hålla tätt och effektiviteten framåt består så har vi en bra chans. Ska bli spännande att se hur Widing gör ifrån sig.
Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Malmen: Troligtvis riktigt bra! han har då lyckats bra i Finland... Tror att det kan vara en smart lösning, sen har ni Honken som är het nu oxå..
Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Projta: Släpper han in 0-1 mål per match så är det märkligt om vi inte tar poäng! ;)
Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Malmen: Hehehe precis! men Mora vinner sina matcher på att spela så jävla fult...
Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Projta: Då får vi se till att göra ett par PP-mål ska ska det nog gå vägen. Vi kan också spela fult om det behövs. :D
Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Malmen: Aaa för de var det som Leksand vann senast på i Ejendals!
Att dom åkte ut hela tiden, så då vart det oxå 3PP mål. om jag inte minns fel
Att dom åkte ut hela tiden, så då vart det oxå 3PP mål. om jag inte minns fel
Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Projta: Ja vi gjorde ju ett PP-mål idag (och ett sekunderna efter den utvisade spelaren kom in) idag så det ska nog gå bra.
Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Malmen: Hehe låter bra =) . Själv ska man sova och drömma att leksand vinner borta mot Lule imorn, fast då måste man nog sova länge hehe =)
Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Projta: För min del hoppas jag nog ni förlorar även om ni är ganska långt efter oss nu... ;)
Sv: Brynäs mot nytt slutspel
Tubest: Hehe det lutar nog mot det asså.. men men vi skrälde borta mot Frölunda och Linköping, så allt kan hända!
« Föregående · 661581