BRYNÄS-Saik 140201
Så tycker jag, ngn kanske har en annan åsikt
Dags att dom sk bärande spelare gör sitt jobb kanske?
Harju till - Valbo, Tierp eller Almtuna te x.
Intressant att Brynäs bästa spelare förra matchen inte får spela alls. Kunde ju vara bra att veta om han faktiskt håller på den här nivån mer en en match. Brodecki alltså.
Det blir bra med två hemmamatcher mot HV i kvalet. Två mille rätt ner i fickan.
5 raka mål i baken nu, som vi gett bort gratis på nåt sätt.
Man vet ju att sånt här vänder, men det är likförbannat tungt varje gång man råkar ut för det....
Bertilsson är ett levande bevis på att det inte räcker att få tillbaka alla skadade spelare. Man måste vänta på att dom får nåt som liknar matchform också.
Med Johansson i mål hade Brynäs lett med 3-0.
Sunken bjuder på 2 mål i derbyt
Bertil bjuder på 2 ikväll
Honken kan inte rädda puckar oskymd rakt framifrån
De där jävla skadorna!
Kvittering och Lindgren är millimeter från att göra 2-1.
Bertil snubblar, Granis klubba går av, två spelvändningar och 2 mål i arslet istället.
Tungt....
Tommy: Dragskott! Ska inte Honken stänga där?
Patetiskt med 1-3. Blir så när bra lag med flyt möter mindre med bra lag med oflyt...
Kommentatorn verkar inte ens ha märkt att Bertil ramla.
Alltså HARJU, JOBBA HEM DIN ÖVERBETALDA LATA JÄVEL.
Rättvist!