Brynäs - Skellefteå AIK
« Föregående · 768917 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Red-line: Jag såg naturligtvis Skellefteå-Timrå... (Det är kanske naturligt att man håller sitt lag först) :-)
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Jag tror inte ni ska vara oroliga. Jag åkte upp och såg Timrå-Skellefteå och såg en intensiv första period av Skellefteå. De är skridskoskickliga och målfarliga, men ju mer matchen led desto svårare fick de.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
sylf: 5-8 i skott i första säger väl det mesta, kan kanske vara lite rostigt efter miniuppehållet. Tror/hoppas på en helt annan fart i andra, men Saik har fått matchen dit dom vill och kommer att kriga. Såna matchscenarior brukar passa Brynäs illa. Kanske borde Sperrle fått chansen ikväll, Kristan har väl inte haft någon chans på målen men det hade kännts som en bra match att plocka in Sperrle.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
wap.hockeysnack.com
Så jäkla typiskt Brynäs,man möter på pappret sämre lag o då tror man att allt ska gå av sej självt.Hoppas Boorken vaskar om redan nu!
Så jäkla typiskt Brynäs,man möter på pappret sämre lag o då tror man att allt ska gå av sej självt.Hoppas Boorken vaskar om redan nu!
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
sylf: Ja den här perioden är det bara att glömma. Boorken får höja rösten i pausen så att det blir fart på laget.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
sylf: Jag lämnar jobbet nu och när jag är hemma om ca 40min så leder vi :-)
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
rafalski: Tydligen är det jävligt svårt att fatta.Jag HATAR när dom bara såsar runt!
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
sylf: Känns lite som samma inställning som mot Mora, stenhårt arbete oavsett vilka man möter, ska det var så svårt att begripa.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Kristan ut Sperrle in värkar de som eller ere backarna de e fel på eller hela jävla Brynäs??!!
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
rafalski: Självmål av Prochazka. Somliga straffar Gud direkt, då vår Herre inte gillar svartfötter.... :-)
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
wap.hockeysnack.com
Vi kan ju fan inte torska mot ett lag som har en Grek i buren!
Vi kan ju fan inte torska mot ett lag som har en Grek i buren!
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
sylf: Månsson kan vi alltid lita på, skönt att kvitteringen kom så snabbt.
« Föregående · 768917 · Nästa »