1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778951 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs - Skellefteå AIK


Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Vesa Viita har gjort mål ikväll i finska ligan..

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
nu ere igång igen!

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Bif_FANS: Och.....

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Bissett19: Det duger tydligen bara att spela bra mot de sk topplagen.Mot MIK,SAIK,DIF etc så funkar det inte alls.

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
sylf: pp nu då

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
brynasaren: Låter som vi är hetare nu, Mål i PP nu då!

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
sylf: MIF spelade vi ju bra mot iaf :P

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
PP nu kom igen nu!!

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
brynasaren: Kanske nån som tänker något om det..

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
90Steen_: Näe,det gjorde vi inte!!

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
HERMANSSON! ;)

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
2-2

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Bif_FANS: Tror inte att så många bryr sig om en före detta brynäsare just nu när vi spelar!Jaaaa mål

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Jo vi kontrollerade och tog en stabil 3-0 seger .. Skönt med kvittering!

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
90Steen_: jaaaa

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
JAAAAAAAA, FAN VA GÖTT!!!!!!!2-2 VERKAR VARA MKT FOLK, VET NÅN OM NÅGOT?

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Hermansson tar poäng!:P

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
21olsson: ja man brukar göra det när man gör mål :P

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
PP igen nu gör vi mål igen!:p

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
90Steen_: Härligt Brynäs! Nu tar vi ledningen

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Lintner åkte ut för hakning

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
faan va nära!!

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
inget mål där iaf!

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
21olsson: Nä vi fick ju inget tryck förns med 30 sek kvar av PP

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
BP nu!!

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
21olsson: inte bra

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
var med nu!!

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Alltid lika spännande att höra alla kommentatorers olika uttal på "Angell" ;D hehe

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
21olsson: Sunken drar på sig IQ fiskmås utvisningar hela tiden!

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
sylf: Verkar övertänd när han möter gamla lagkamrater.

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Bra BP av brynäs än så länge!

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Fan vad B att följa matchen på radio :-(

Man hör klacken rätt bra dock. Är det BSKV som är på besök tro? ;-)

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
nej asså vad är det som händer helt otroligt..

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
faaaaaaaaaaaaaaaaan

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
21olsson:Va fan i helvete!!!

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
3-2 jävla PISS!!!!!!

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
90Steen_: De där Söderberg! Faaaan

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
brynasaren: fann

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Vilka slapptaskar, nu börjar vi även släppa in mål i BP.

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
K....

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
men NEJ!!!

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
4-2

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
hajen5: Meeeeen!!

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
brynasaren: herrgud

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
sylf: Nu får dom tammefan skärpa till sig.Jävla juniortakter!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
nu vette faan va brynäs gör för nått men boork får faan ta timeout

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
sylf: faannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Inte för att det är kört än men ag skiter i det här nu och hoppas på en glad överraskning på sporten.

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
fan vad härligt dom lirar idag!!!!!!!! fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

« · 768917 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)