Brynäs - Skellefteå AIK
« Föregående · 768985 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Inte för att det är kört än men ag skiter i det här nu och hoppas på en glad överraskning på sporten.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Fan vad B att följa matchen på radio :-(
Man hör klacken rätt bra dock. Är det BSKV som är på besök tro? ;-)
Man hör klacken rätt bra dock. Är det BSKV som är på besök tro? ;-)
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Alltid lika spännande att höra alla kommentatorers olika uttal på "Angell" ;D hehe
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
JAAAAAAAA, FAN VA GÖTT!!!!!!!2-2 VERKAR VARA MKT FOLK, VET NÅN OM NÅGOT?
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Jo vi kontrollerade och tog en stabil 3-0 seger .. Skönt med kvittering!
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Bif_FANS: Tror inte att så många bryr sig om en före detta brynäsare just nu när vi spelar!Jaaaa mål
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Bissett19: Det duger tydligen bara att spela bra mot de sk topplagen.Mot MIK,SAIK,DIF etc så funkar det inte alls.
« Föregående · 768985 · Nästa »