Brynäs - Skellefteå AIK
« Föregående · 768996 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
rafalski: Deras spel i egen zon är patetiskt,därav är den här matchen redan över.Nu ligger dom på den övre halvan av tabellen och inbillar sig att dom är världsmästare.Fattar dom inte att det är just dom här matcherna som MÅSTE vinnas om man vill ha publik,och om man vill vara ett topplag.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
21olsson: Du behöver inte uppdatera varje liten detalj, vi lyssnar vi med :P
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
sylf: Vi har sett det här år efter år, ändå var Boorken orolig att man skulle kunna bli lite bekväma efter den stabila inledningen på serien. Men som vanligt så presterar man ett riktigt bottennapp när man har chansen att haka på toppen.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
wap.hockeysnack.com
Vilka lallare,nu river jag biljetten till TIKmatchen:-(
Vilka lallare,nu river jag biljetten till TIKmatchen:-(
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
rafalski: Ja,vi har sett det här i många år nu.Lika tröttsamt varenda gång!
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
sylf: Nu måste vi utnyttja PP, får vi trean nu så finns fortfarande chansen.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Offensivt Brynäs, mycket mål, säkert underhållande. Någon som har koll på publiksiffran?
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Visst vi gör massa mål, men vi kan inte släppa in 4mål hemma mot SAIK .. inget mer bakåt nu!
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
rafalski: Någon som kommer ihåg (väldigt dum fråga;D) Brynäs IF - Mora IK 5 - 9 ;p hah värsta matchen jag varit med om!
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Nu gäller det att tajta till försvarspelet i sista så kanske det ändå går vägen. Starkt att gå ikapp efter kallduschen. Kanske Brynäs har stake nog att vinna det här ändå.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Brynäs IF - Skellefteå AIK 4 - 4
MoDo - Timrå IK 1 - 2
[får hoppas på lika där, så vi passerar MoDo och knappar in på TIK vid seger!]
Frölunda - Linköping HC 1 - 3 [Frölunda kan inte vinna hemma iår verkar det som, och förlusterna regnar över göteborgarna^^]
MoDo - Timrå IK 1 - 2
[får hoppas på lika där, så vi passerar MoDo och knappar in på TIK vid seger!]
Frölunda - Linköping HC 1 - 3 [Frölunda kan inte vinna hemma iår verkar det som, och förlusterna regnar över göteborgarna^^]
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
rafalski: jahadu ;D därför jag aldrig går på BIF - MIK .. jag svär det är anledningen, gillar inte alls när dom möts mer ^^
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
rafalski: Känns ändå inge bra trots kvittering,har dåliga vibbar,hoppas på nån pinne iaf.
« Föregående · 768996 · Nästa »