Brynäs - Skellefteå AIK
« Föregående · 769056 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
rafalski: Någon som kommer ihåg (väldigt dum fråga;D) Brynäs IF - Mora IK 5 - 9 ;p hah värsta matchen jag varit med om!
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Nu gäller det att tajta till försvarspelet i sista så kanske det ändå går vägen. Starkt att gå ikapp efter kallduschen. Kanske Brynäs har stake nog att vinna det här ändå.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Brynäs IF - Skellefteå AIK 4 - 4
MoDo - Timrå IK 1 - 2
[får hoppas på lika där, så vi passerar MoDo och knappar in på TIK vid seger!]
Frölunda - Linköping HC 1 - 3 [Frölunda kan inte vinna hemma iår verkar det som, och förlusterna regnar över göteborgarna^^]
MoDo - Timrå IK 1 - 2
[får hoppas på lika där, så vi passerar MoDo och knappar in på TIK vid seger!]
Frölunda - Linköping HC 1 - 3 [Frölunda kan inte vinna hemma iår verkar det som, och förlusterna regnar över göteborgarna^^]
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
rafalski: jahadu ;D därför jag aldrig går på BIF - MIK .. jag svär det är anledningen, gillar inte alls när dom möts mer ^^
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
rafalski: Känns ändå inge bra trots kvittering,har dåliga vibbar,hoppas på nån pinne iaf.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
sylf: Saknar redan Bäckis, vi får hoppas han utvecklar en hittills okänd allergi mot små rinkar (rinkus minimus), som gör att han blir "tvungen" att stanna på den här sidan pölen.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Bissett19: Nej som någon sa här tidigare, så får vi hoppas på att SAIK;s bra inledning mattas ut mer och mer, och att vi kommer ha total kontroll i sista, med förhoppnignsvis ett snabbt ledningsmål ;)
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Bissett19: Håller med, har också dåliga vibbar, känns som Kristan ska fladdra in någon innan kvällen är slut.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
rafalski: Det var fan att Hulken skulle bli skadad. han hade verkligen behövts. Enda trösten var tacklingen han fick in på Frölundaspelaren när han skadade sig. Den var av finaste märke.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Måste få stopp på Saik:s förstaline, annars kommer Litner snart smälla in en i PP.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
PP, dags för nytt mål, ANGELL, och Bäckis assist som vanligt, fan vad skönt, nu släpper vi inte det här.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Satan så nära, hjärtinfarkten börjar göra sig påmind, skaplig räddning av Kristan.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Aja avgör i PP nu, det har ju varit fantastiskt ikväll.. snart är vi bäst i det med ;D
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Bicek måste sitta med stånd på läktaren när han ser Bäckis, bara att hålla klubban i isen.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
rafalski: 6466 på plats är en bra publiksiffra, en seger ikväll och publiken lär komma tillbaka.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Db_04: moget åh säga moget:P.
Men, det lär gå hyfsat bra för mitt Brynäs lag på dreamteam ikväll!;D.
:P:P Lååwl
Men, det lär gå hyfsat bra för mitt Brynäs lag på dreamteam ikväll!;D.
:P:P Lååwl
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Och äntligen en "RIKTIG" kommentator.
Tennisberg lär juh iaf vara utbildad kommentator. dom andra lär inte va det
Tennisberg lär juh iaf vara utbildad kommentator. dom andra lär inte va det
« Föregående · 769056 · Nästa »