Brynäs - Skellefteå AIK
« Föregående · 769259 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Bra tippning av Åkerman tidigare idag..
"Slutresultat: 4-4" .. han missar ju inte med mycket precis ^^
"Slutresultat: 4-4" .. han missar ju inte med mycket precis ^^
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
sylf: Nu är man hemma och vad skrev jag förut men BP låter inte bra. Och Sjödda den klantj-l
sylf: Jag lämnar jobbet nu och när jag är hemma om ca 40min så leder vi :-)
65selander @ Stockholm (Vemdalen) Idag kl. 19:34
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
måste det bli sådan en nervös avslutning .. men det är väl typiskt i en sånhär match ;P haha
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
sylf: Och då drar Ström på sig en utvisning + Sjödda, nu osar det. Släpp för fan inte det här nu.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
ja nu äre väl ba å släppa in 5-6 med .. skulle vara sååå typiskt denna match
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
65selander: Jävligt klantigt att dra på sig två utvisningar i slutet av matchen och Saik kan även vinna det här.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
rafalski: Nej , låt det inte bli värre.
IFK vände åh vann mot Djurgårn i andra halvlek..
Bara inte SAIK gör det också.
IFK vände åh vann mot Djurgårn i andra halvlek..
Bara inte SAIK gör det också.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
rafalski: Fy fan vad dom bränner chanser, 1 pinne känns som torsk ikväll, endast en seger i OT kan bli liiite plåster på såren.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
wap.hockeysnack.com
Brynäs kryssar vidare,nu får Sjödda revanchera sej i sudden?
Brynäs kryssar vidare,nu får Sjödda revanchera sej i sudden?
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Synd att det kom minutern för senare .. FYRA POÄNG till BÄCKSTRÖM ikväll, TVÅ poäng till BIF och en ANDRA plats i tabellen .. så sammanfattar jag denna målkavalkad.
« Föregående · 769259 · Nästa »