Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Lindström:
Jo... men han va rätt positiv tilll BIF förra matchen oxå.... sebt ska syndarn vakna :-)
Där var det nära kvittering. SAIKS första farlighet känns det som.
Fortsätt trumma nu Brynäs så får vi snart utdelning igen.
Zappaholic: Jo, visst kan vi vinna ändå. Men i tighta matcher som denna är det bra om PP funkar. Det behövs verkligen!
En chans till nu då...
Måste sluta göra det så snyggt, backskott å på retur tack..
Lindström: Blev inte mycket till PP där inte.
Usch, jag har en jobbig känsla. Det är jobbigt att leda med ett mål, det räcker med ett skitmål för SAIK så kan matchbilden vända helt.
Som sagt...
Hade vårat PP funkat så hade vi fortfarande varit i ledningen.
Nu kan matchbilden svänga.
Fredas jävla domare. 6 spelare på plan är tydligen OK.
Skellefteå har fått energi av målet.
Fortfarande irriterad över att vi inte tar chansen i PP.
Surt om vi skulle tappa det här när vi har spelat så bra i två perioder.
MarcusElving: Löf och Sunkenskadade. inte bra. vi måste åka mer skridsko, det är väldigt tydligt
Brynäs har fin statestik i Första perioden och Tredje perioden. andra har vi dock minus statestik i så får hoppas på det ;)