Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Skitstöveln:
Svedbergs är ju rätt mycket fulare.
Angånde båssituationen igår så är det klart att de passar på att försöka psyka motsåndare på alla sätt, ex. spelaren som kommer o trycker till bertil med knät när han ligger ner.
Det är trevligt att lokalbussarna i Gävle kör med Brynäsvimplar. Det verkar dessutom sprida sig: I dag såg jag en av UL:s bussar på väg söderut med Brynäsvimplar på taket.
Huge: Kan inte du fixa så att även bussarna i huvudstaden kör med Brynäsvimplar den närmaste tiden? Det skulle vara trevligt tycker jag! :-)
Är nog ganska troligt att backparen kommer se ut på detta sätt,det känns verkligen inte som att nån av Simonsarna kommer att spela.Tror nog att brandsoldat Jonte Carlsson kommer klara det galant.
Har en biljett ledig tills på söndag biljetten finns på blocket:
http://www.blocket.se/halland/SM_final_4__Brynas_Skelleftea_39804510.htm?ca=15&w=3
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: Bättre att vila dem om de är halvskadade. Carlsson kommer inte göra bort sig, hans spelartyp passar också in ett slutspel. Jonsson ersatte Löf på ett snyggt sätt sist.
Mitt tips, Jonsson spelar istället för Löf men de chansar med Bertilsson (om det inte är axeln som är problemet dvs)
Redigerad kommentar
Radio Gävleborg gjorde hade nyss en intervju med TJ från morgonens värmning,både Löf och Bertilsson var med och körde lite lätt.
Men TJ ville inte säga om dom skulle spela i eftermiddag.
Förövrigt så dömer Lärking och Rönnmark idag igen.
Jag tror också det.
TJ vill nog bara inte avslöja för mycket.
Vilken värld lever Anders Forsberg i? Snacka om att desperat försöka ingjuta mod i sina spelare.
Saik har tydligen tröttat ut oss nu...
Det märks så tydligt hur stressade dom är över situationen.
Hoppas Brynäs behåller kylan,då vinner vi även idag...
Bertilsson uppsatt som sjunde back,medans Löf inte spelar.
Men jag tror nog TJ rävar lite med uppställningen och att han och JC kommer byta plats från den uppställningen som lämnats in.
Så jävla skönt att inte vara orolig, även fast Skellefteå skapar chanser så känns det ändå jävligt safe på något konstig vis :-)
Tips: Skellefteå AIK-Brynäs IF 3-4
Mål: Larsson, Granström, Gunderson och Silfverberg.