Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: Bättre att vila dem om de är halvskadade. Carlsson kommer inte göra bort sig, hans spelartyp passar också in ett slutspel. Jonsson ersatte Löf på ett snyggt sätt sist.
Mitt tips, Jonsson spelar istället för Löf men de chansar med Bertilsson (om det inte är axeln som är problemet dvs)
Redigerad kommentar
Radio Gävleborg gjorde hade nyss en intervju med TJ från morgonens värmning,både Löf och Bertilsson var med och körde lite lätt.
Men TJ ville inte säga om dom skulle spela i eftermiddag.
Förövrigt så dömer Lärking och Rönnmark idag igen.
Jag tror också det.
TJ vill nog bara inte avslöja för mycket.
Vilken värld lever Anders Forsberg i? Snacka om att desperat försöka ingjuta mod i sina spelare.
Saik har tydligen tröttat ut oss nu...
Det märks så tydligt hur stressade dom är över situationen.
Hoppas Brynäs behåller kylan,då vinner vi även idag...
Bertilsson uppsatt som sjunde back,medans Löf inte spelar.
Men jag tror nog TJ rävar lite med uppställningen och att han och JC kommer byta plats från den uppställningen som lämnats in.
Så jävla skönt att inte vara orolig, även fast Skellefteå skapar chanser så känns det ändå jävligt safe på något konstig vis :-)
Tips: Skellefteå AIK-Brynäs IF 3-4
Mål: Larsson, Granström, Gunderson och Silfverberg.
70 Rodrigues: Undrar hur mycket av matchen jag får se? En sambo med svår migrän i kombination med en gnällig ettåring är inte den bästa förutsättningen...
Tips någon?
Får hålla mig hemma för husfridens skull. Kedjar fast sambon i sängstolparna (kan utnyttjas senare ikväll) och kotten vid ena tv:n.
Mission accomplished
Själv är jag så nervös så jag går nog ut och klipper gräsmattan,grannarna har ju direktnummer till psyk så dom ringer nog idag igen.
KÄMPA BIF.
Försöker bedöva nervositeten med lite kall öl. Fungerar si sådär.
Seger i kväll och det ska vara klart.
6 raka segrar i slutspelet, grymt att pricka in den streaken när det är som viktigast.
Nu går vi för 7e raka..
KÄMPA BRYNÄS!!!!