Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
70 Rodrigues: Undrar hur mycket av matchen jag får se? En sambo med svår migrän i kombination med en gnällig ettåring är inte den bästa förutsättningen...
Tips någon?
Får hålla mig hemma för husfridens skull. Kedjar fast sambon i sängstolparna (kan utnyttjas senare ikväll) och kotten vid ena tv:n.
Mission accomplished
Själv är jag så nervös så jag går nog ut och klipper gräsmattan,grannarna har ju direktnummer till psyk så dom ringer nog idag igen.
KÄMPA BIF.
Försöker bedöva nervositeten med lite kall öl. Fungerar si sådär.
Seger i kväll och det ska vara klart.
6 raka segrar i slutspelet, grymt att pricka in den streaken när det är som viktigast.
Nu går vi för 7e raka..
KÄMPA BRYNÄS!!!!
Qvarre:
Prova med mer kall öl, jag lovar att det (nästan) funkar ;)
Så klart Bif Sthlm imorgon...
Ändringar i femmorna...bara på pappret eller...?
arnio: Tror dock det fruktansvärt svårt att ta tre raka i finalen och SJU raka segrar. Normalt borde det komma någon förlust...hoppas att jag har fel.
arnio:
Tar en liten whiskey i väntan på nedsläpp.... spännande. I morgon blir det 60 mil tåg till Gävle. Är väl för mycket begärt att hoppas på guld redan i morgon.......
70 Rodrigues:
Helt klart, o jävlar vad bra Johan Larsson har börjat, igen! :)
70 Rodrigues:
Samma nivå som dem höll förra matchen i Skellefteå tydligen, onödigt av Calle kan jag tycka.
70 Rodrigues:Ja PPet måste börja funka, kladdigt och klent. INGEN som står i slottet och tar skiten utan alla ska vara med att bolla gris.
Sen hur många avslut har vi på första 15?
Domaren känner väl att han blir mer poppis hos publiken om han tar en Brynäsare i stället.
foppa78:Vi spelar bättre i BP än PP & 5-5....
Sluta kladda, ta avslut och driv mot mål som ni gjort så bra hela matchserien innans!!!!
foppa78:
Riktigt bra förstaperiod försvarsmässigt av Brynäs, kan vi komma upp lite mer i andra så kan det här bli roligt.
Intressant bedömning av domarna: Järnkrok duttar Lindgren på överarmen och får en tvåa. Jimmie Ericsson crosscheckar Rohdin över hakan, ingen åtgärd. Lavander ger tillbaka och får en tvåa.
Kan bli jobbigt om dom fortsätter med sin nivå.