Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Så klart Bif Sthlm imorgon...
Ändringar i femmorna...bara på pappret eller...?
arnio: Tror dock det fruktansvärt svårt att ta tre raka i finalen och SJU raka segrar. Normalt borde det komma någon förlust...hoppas att jag har fel.
arnio:
Tar en liten whiskey i väntan på nedsläpp.... spännande. I morgon blir det 60 mil tåg till Gävle. Är väl för mycket begärt att hoppas på guld redan i morgon.......
70 Rodrigues:
Helt klart, o jävlar vad bra Johan Larsson har börjat, igen! :)
70 Rodrigues:
Samma nivå som dem höll förra matchen i Skellefteå tydligen, onödigt av Calle kan jag tycka.
70 Rodrigues:Ja PPet måste börja funka, kladdigt och klent. INGEN som står i slottet och tar skiten utan alla ska vara med att bolla gris.
Sen hur många avslut har vi på första 15?
Domaren känner väl att han blir mer poppis hos publiken om han tar en Brynäsare i stället.
foppa78:Vi spelar bättre i BP än PP & 5-5....
Sluta kladda, ta avslut och driv mot mål som ni gjort så bra hela matchserien innans!!!!
foppa78:
Riktigt bra förstaperiod försvarsmässigt av Brynäs, kan vi komma upp lite mer i andra så kan det här bli roligt.
Intressant bedömning av domarna: Järnkrok duttar Lindgren på överarmen och får en tvåa. Jimmie Ericsson crosscheckar Rohdin över hakan, ingen åtgärd. Lavander ger tillbaka och får en tvåa.
Kan bli jobbigt om dom fortsätter med sin nivå.
Huge:
Tycker ändå Boorken har rätt när han påstår att SAIK gör sin bästa period . Domarna är kassa åt båda håll. Järnkroks utvisning kan jag tycka är korrekt.
Huge: *asg* " Förstår inte gnället på vårt PP, vi har ju knappt haft nåt"
Nu är det inte bara den här matchens PP vi snackar om, men det förstår du nog, du ville väl vara lite rolig kanske. Tycker du själv att vårat PP under slutspelet har varit tillfredsställande?
mattias - 74:
Järnkroks utvisning är korrekt, även om man med sitt enda öga tycker det ser lite löjligt ut. Onödigt att hålla på med sådana där skitsaker, allrahelst i anfallszon.
Nu kör vi Brrrrrryyyyyynäääääääs!
Håller domarna den nivån så ska det bli intressant att se hur många liknande duttar man kommer att bestraffa.
Patetiskt...
Qvarre:
Prova med mer kall öl, jag lovar att det (nästan) funkar ;)