Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
« Föregående · 1495323 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
foppa78:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Inte klokt vad han håller på Skellefteå den där Granqvist! Han låter ju jätteledsen när Brynäs gör mål!
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
70 Rodrigues: Tror jag skiter på mig snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
bj21: Ja vi får väl hoppas att det bara beror på att han bill se en match till. Annars är det skit
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Undra om ens vågar blinka dom sista minutrarna....
Magen är i kaos, man darrar och har svårt att andas..
Mindre än 5 min nu..
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
bj21:Glömde visst ;-) Det är löjligt att tro att han skulle bry sig.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Jaaaaaaa, nu är vi SVENSKA MÄSTARE :-) hoppas att Widing åker fram till robertsson och säger något något så gud förbannat kyligt :-)
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Zappaholic:Zebrorna visar klass igen..
Men de e klart vi filmar ju bara...
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Tack som fan allihopa. Grattis till osd allihopa. Så skönt att räcka till
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
haha då vet vi alla vad vi ska göra nästa säsong! filma så mkt vi kan och grina hos domarna, det ger ju trots allt guld :D
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Detta är så FANTASTISKT UNDERBART! Fy skäms på mej som inte trott på laget. GRATTIS BRYNÄS IF!!!
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Zappaholic: JAAAAAAAAAAAAAAA!!
Fan vad bra vi är...bäst i Sverige!!
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Lindström: Grattis Brynäs. Det märktes att Skellefteå var slutkörda efter kvarten mot MoDo
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Grattis. Passa på att njut, man vet aldrig när det försvinner. Fråga bara oss Modoiter...
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Grattis Brynäs från hela mitt hjärta från en leksing. Ni har visat genom slutspelet att ni är värdiga vinnare.Ni har slagit ut FBK och Frölunda 2 av förhandsfavoriterna och dessutom rätt enkelt. Ett extra Grattis till Jesper Ollas
Frågan är om ni vunnit utan honom ;)
GRATTIS BRYNÄS
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Zappaholic: FY FAN VAD UNDERBART, tårarna bara rinner. Nu ska jag fan ge käringen en helnatts resa :-)
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Clarence: Ja det är faktiskt en del som borde skämmas. Men det skiter vi i idag. Glädjens dag :-)
Undrar om det blir fest i Gävle i natt? Haha
Undrar om det blir fest i Gävle i natt? Haha
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
70 Rodrigues:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VI ÄR SVENSKA MÄSTARE 2012!!!!!!!!!!!!!!
« Föregående · 1495323 · Nästa »