Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Hur vet du att lite mer pengar bara är orsaken till att han väljer Stockholm och DIF?
Väx upp säger jag.
Väx upp säger jag.
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: spelat golf, trevlig person
Vad spelar det för roll, killen är fostrad i klubben - men väljer rivalen för lite mer pengar. Då kan man få leva med ett burop och en banderoll.
Vad spelar det för roll, killen är fostrad i klubben - men väljer rivalen för lite mer pengar. Då kan man få leva med ett burop och en banderoll.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Håller med. Hämnden är att vinna över DIF.
Lämna personen ifred i övrigt. Vi vet inget om omständigheterna.
Vill inte ens se Berra platta till honom totalt vid sargen och IKEA/Svedman sedan kommentera att han gillar platta paket.
:-)
Lämna personen ifred i övrigt. Vi vet inget om omständigheterna.
Vill inte ens se Berra platta till honom totalt vid sargen och IKEA/Svedman sedan kommentera att han gillar platta paket.
:-)
+ 1
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Inte min melodi iaf. För mig är Carlsson en bra kille. Spelat golf med honom 2 gånger och mycket trevlig och sympatisk person.
Inte alla som känner till allt kring detta heller. Och bör därför inte döma.
Inte alla som känner till allt kring detta heller. Och bör därför inte döma.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Costanza: Kom ihåg vilken succe det blev när Costanza fick för sig att agera helt tvärtemot sina naturliga instinker i varje situation - eftersom hans naturliga instinkter alltid ledde till misslyckande.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Costanza: !Tänkte ta en tur till Gävle i sommar då jag bott där i två vändor. Skön sommarstad. Kan snacka hockey med alla.!
Som sagt; en gång Brynäs, alltid Brynäs.
Välkommen in i värmen George! Rekommenderar att du köper säsongskort redan nu i Monitorn så behöver det inte bli så stressigt inför matcherna i vinter.
Kör på MoDo-merch i början av säsongen. Sedan gradvis kan du gå över till Brynäs-merch och känna en nästan odefinierbar känsla av värme och vällust ta över inombords :-)
Som sagt; en gång Brynäs, alltid Brynäs.
Välkommen in i värmen George! Rekommenderar att du köper säsongskort redan nu i Monitorn så behöver det inte bli så stressigt inför matcherna i vinter.
Kör på MoDo-merch i början av säsongen. Sedan gradvis kan du gå över till Brynäs-merch och känna en nästan odefinierbar känsla av värme och vällust ta över inombords :-)
+ 1