Brynäs - Södertälje
« Föregående · 239356 Till forumet
Sv: Brynäs - Södertälje
Lilljanne: Ja BIFs framtidsvision känns minst sagt tveksam. Hoppas det inte blir nått nytt IK Göta av vårt kära BIF.
Sv: Brynäs - Södertälje
Lunkan: Skulle, mot all förmodan, aik och arboga ta sej till kvalspel skulle jag sova mycket bättre. Det gör jag i alla fall när det gäller kvalserien. Tänker jag på silly season och framåt blir blir det många sömnlösa nätter.
Sv: Brynäs - Södertälje
Lilljanne: Ja det var J20 skotten mot AIK.
Hoppas att stora AIK vinner och går till kvalserien allt för en fredagsmatch på hovet!!
Hoppas att stora AIK vinner och går till kvalserien allt för en fredagsmatch på hovet!!
Sv: Brynäs - Södertälje
Lunkan: I juniormatchen, va? Skott i seniormatchen? SSK hetare? Dom spelar väl för nya kontrakt, hela bunten.
Sv: Brynäs - Södertälje
1-0 paus, SSK är det hetare laget och har skapat flest chanser, båda lagen har drabbats av varsin utvisning!
AIK-Björklöven 1-0
Arboga-Skellefteå 2-0
AIK-Björklöven 1-0
Arboga-Skellefteå 2-0
Sv: Brynäs - Södertälje
Citat från Minnesota wilds hemsida
"The Minnesota Wild announced today the club has signed Dwayne Roloson to a multi-year contract. Roloson had a record of 18-14-4 and ranks among the leaders with a 1.98 GAA and .927 SV%. The Wild also acquired goalie Tomas Holmqvist."
Jasså Tomas Holmqvist... Bra koll dom har. =)
"The Minnesota Wild announced today the club has signed Dwayne Roloson to a multi-year contract. Roloson had a record of 18-14-4 and ranks among the leaders with a 1.98 GAA and .927 SV%. The Wild also acquired goalie Tomas Holmqvist."
Jasså Tomas Holmqvist... Bra koll dom har. =)
Sv: Brynäs - Södertälje
Lilljanne: Varför inte plocka in Sundlöv, låta han vispa med spaden som i fornstora dagar och ingen vågar sig in i zon.
Sv: Brynäs - Södertälje
Makkan: Det är nästan så J-20 laget har en starkare uppställning än A-laget.......:-)
Sv: Brynäs - Södertälje
Makkan: Dom ser vassa ut. Jag undrar hur många i Brynäs A som skulle platsa?
Sv: Brynäs - Södertälje
Brynäs J-20 Line up mot AIK.
Goalkeepers
1. LUNDSTRÖM, Joakim
25. ERIKSSON, Patrik
1st Line
5. KARLSSON, Mattias
2. MATTSON, Olof
9. DANIELSSON, Nicklas
10. ENGSTRÖM, Jim
15. ÖSTLUND, Simon
2nd Line
20. BÄCKSTRÖM, Kristoffer
19. SVANBOM, Stefan
12. WALLIN, Christoffer
14. WACKFELDT, Johan
16. NIEMELÄ, Jonny
3rd Line
11. SAMUELSSON, Johan
7. WANNQVIST, Mattias
23. FLOBERG, Jonas
17. BOQVIST, Fredrik
8. JOBS, Kristoffer
4th Line
4. JONSSON, Emil
-------------------------
21. BONNEVIER, Henrik
27. ERIKSSON, Carl-johan
18. LINDQVIST, Robin
Goalkeepers
1. LUNDSTRÖM, Joakim
25. ERIKSSON, Patrik
1st Line
5. KARLSSON, Mattias
2. MATTSON, Olof
9. DANIELSSON, Nicklas
10. ENGSTRÖM, Jim
15. ÖSTLUND, Simon
2nd Line
20. BÄCKSTRÖM, Kristoffer
19. SVANBOM, Stefan
12. WALLIN, Christoffer
14. WACKFELDT, Johan
16. NIEMELÄ, Jonny
3rd Line
11. SAMUELSSON, Johan
7. WANNQVIST, Mattias
23. FLOBERG, Jonas
17. BOQVIST, Fredrik
8. JOBS, Kristoffer
4th Line
4. JONSSON, Emil
-------------------------
21. BONNEVIER, Henrik
27. ERIKSSON, Carl-johan
18. LINDQVIST, Robin
Sv: Brynäs - Södertälje
70 Rodrigues: Nu har jag åkt hem tidigare från jobbet för att ryktet säger att du ska leverera matchrapporter. Och nu kör vi!
Sv: Brynäs - Södertälje
70 Rodrigues: Det finns ett stort intresse från en stackare som sitter 38 mil söder om Gavlerinken.
Sv: Brynäs - Södertälje
Har precis fått klart med telefonkontakt från Gavlerinken ikväll, så jag kommer att skriva inlägg om mål och målskyttar under kvällens gång, om det finns intresse vill säga.......:-)?
Sv: Brynäs - Södertälje
Makkan: Ska försöka ordna så att jag får sms från Gavlerinken ikväll som jag givetvis vidarebefodrar hit till GB:n!!!
Brynäs - Södertälje
Är det någon som vet om det finns någon målservice mellan BIF-SSK ikväll ? Eller blir det en privat variant här på Hockeysnack ? J20 matchen finns ju som vanligt på Swehockey med start kl 19:00.
« Föregående · 239356