1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs-Södertälje 6/10


Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Bif_FANS: reglerna e ju så men!

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Brynäs - Södertälje 2 - 1 | Periodpaus

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
90Steen_: Har vi haft alla 5 på isen nån gång i den här perioden?

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
fan ..vilken jävel till domare.!

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Å ännu en utvisning .. 3 mot 5 igen .. blää

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Bollen igen .. han har kommenterat för mycket fotboll ! :) haha

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
m.Kupparinen

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Bif_FANS: Vad fan är det en extremt petig domare lr?

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
65selander: A det ska jag, hur ska det gå?

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Ähh offensiv utvisning i Powerplay .. slarvigt !

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
kom igen nu!! 3-1 da!!

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
DMartinssonBSKV: Du skall ju även tillbringa en helg med mig på tåg och Luleå oxå.

Häng den här nu

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
DMartinssonBSKV: aha okej :) PP Nu !! :D

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
90Steen_: Får väl säga så här 55mil upp till gävle och en vardag. Kommer åka på alla hemma matcher som är på helger

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Fan bollen igen :P

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
DMartinssonBSKV: Haha har inte råd :P .. måste vänta tills slutet av månaden .. då blire många matcher ! :) sj då?

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
90Steen_: Får jag fråga en gång till varför du inte är där?

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
bra BP !

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Ajaj 3 mot 5 ..

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
2 hakningsutvisningar i rad.. Hänger vi inte med?

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
sylf: 3 ggr till och med

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Hong Kong: Man undrar,2 ggr nu har han sagt bollen.

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
sylf: Är det hockeybockey dom spelar, enligt komentatorn så spelar dom med boll.

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
90Steen_: Får jag fråga varför du inte är där?

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Fanå BP .. Kuparinen som vanligt :p

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
m.Månsson

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
90Steen_: 2-1

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
90Steen_: jajajajajajajjaajajajjzajajajjajajjaj

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
90Steen_: Ja!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL !!!!! ;)

Brynäs - SSK 2 - 1 (PP!) | MATHIAS MÅNSSON !!!!!!

Faaan va sköönt ! :D

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
PP !

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
65selander: Dålig enl radion

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
wap.hockeysnack.com
Hur har matchen varit annars?

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
DMartinssonBSKV: 11-8 till Brynäs enligt svt-text....

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
DMartinssonBSKV:
11-8 enligt swehockey

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
DMartinssonBSKV: 11-8

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Hörde någon skotten? Stängde av webradion precis när peridoen var slut

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
1 - 1 i paus

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
PP igen !

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Gött!! pp..

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
DMartinssonBSKV: Låter som nå minialiens har kapat datorn:))

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
PP !!

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Marre70: Hos mig buffrar det inte iaf.

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Är det bara för mig det buffrar eller...?
Hm, äh, sak samma där blev det tydligen 1-1 hörde jag iaf! 

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
1-1 Vesa

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Där rök nollan i BP.


Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
FAN!!!

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Skit 0-1 till SSk

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Domare i morogon är:
Brynäs IF-Södertälje SK
HD: Peter Eriksson
LM: Mikael Ljungqvist
LM: Leo Takula

För er som inte vet så börjar Philadelphia Flyers - New York Ragners på C+ Sport om cirka 30 min. Den matchen ska man ju absolut se!

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Matchen imorrn slutar 3 - 1 | Månsson, Spets och Lind målskyttar ! :)

« · 588749 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)