1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778925 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs-Södertälje 6/10


Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Bif_FANS: reglerna e ju så men!

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Mickis: Haha tveksamt .. och det är BARA onödigt oxå !

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
65selander: 2-9 i skott,1-0 i mål.......

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
sylf: Haha vaddå flyt ! :)

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
sylf: Är ungefär som i tisdags. Brynäs kommer att göra 3-1 när utvisningen är över.

Tror Brynäs kommer att ha detta spel i vinter. SSK har inget dåligt lag som många tycker.

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Mickis:
Spelarna verkar ta chansen vila lite i lugn och ro i det båset istället för vara på isen ;->

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
WarhawK: haha ja onekligen... Men det sliter lite onödigt mycket på resten.

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Mickis:
jepp men vissa kanske själviska eller så är dom rädd för boorken ju

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Ja nu va de ett tag sen vi tog 3p ;) .. 3 - 1 kommer i början och 4 - 1 i öppen kasse ! :D hehe (Mitt drömsenario !)

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
WarhawK: trodde boorken skulle ta en time out och säga ett par sanningens ord.

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
sylf: hm, tyckte det verkade konstigt med 20-5 i skott som det står på textTV!

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Mickis:
jo kanske det .. dock kan det ju vara bra ha den kvar om nå oförutsett skulle hända

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
WarhawK: Om detta håller så borde nog Honken valsa runt i många Täljespelares mardrömmar.

Verkar avjort i två arenor iaf. LHF leder med 4-1 men iaf i 1:a så var Mora jävligt bra ändå enl radion. Sedan så verkar Samelaget köra över Knätofsarna. Panikångesten stiger i Dalom ;-)

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Bra att TIK och Frölunda leder, då är vi just nu förbi HV71 och FBK i toppen, och 2:a bakom LHC ! ;)

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Ajajaj domaren ringer och frågar om det är SSK mål ! :O

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Yes inget mål .. Puuh !

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
PP .. Sätt 3;an nurå !!!!!

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
90Steen_: Döda matchen nu!

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Jahapp .. precis som förr så tar dom på sej utvisning i PP .. kasst !

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Kuparinen, vem annars .. ?

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
90Steen_: Var det inte spets?

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Mickis: Nä detta kommer inte hålla hur länge som helst... Vi måste avgöra matchen nu innan vi åker på en till BP

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Aja men klarade det BP:t oxå ..

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Mickis: nej ..

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
så roligt att Leksand får stryk igen....Snart värvar vi en sniper på artistkontrakt så att vi kan göra lite fler mål...

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Ojj DIF 5 - 1 mot Leksand, där släppte det för Djurgården .. stackars Leksand, inte en poäng ..

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
hört att Timrå - HV71 inte ens spelat klart 2:a än .. nåt fel i hallen .

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
arnio: Tycker vi kan hålla igen med skadeglädjen.

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
90Steen_: Vaddå stackars Leksand???

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
90Steen_: Plexit gick sönder

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
sylf: haha men man tycker ju lite synd om dalmasarna :P hehe

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
65selander: jaha okej

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
90Steen_: Förste tränare att få sparken ?
Mitt tips: Pirro Alexandersson LIF

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
65selander: Time out BIF

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
brynästigern: haha mm inte så konstigt isf ..

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Jag säger bara TACK till Honken, han räddar oss åter igen ! ;)

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Boorks hockey är som den alltid varit dvs. tillbakadragen. Jag misstänker att Brynäs inte kommer att vara så populära runt om i Arenorna i vinter pga. vår defensiva taktik....

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Fy f-n vad det är jobbigt. Honken  vs SSK


Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Ojj friläge för Carlsson .. håll detta nu BIF !

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Aarnio i stolpen, faan !

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
90Steen_: Fan då!! Stolpen.

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Det hade suttit riktigt skönt .. men aja

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
PP! :D

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
90Steen_: jo vi vet

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
5 mot 3 .. NU ska 3:an sitta !!

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Hong Kong: 5 mot 3

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Ny SSK utvisning :D

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Nu SKA vi vinna detta !

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
kom igen nu!!

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
oooooooooooooooooo så spännande man får ju ståpäls.......je fan i Ove era kräk...nu gör vi för fan mål....

« · 588749 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)