1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778945 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs-Södertälje 6/10


Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
sylf: 3 ggr till och med

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
2 hakningsutvisningar i rad.. Hänger vi inte med?

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Ajaj 3 mot 5 ..

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
bra BP !

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
90Steen_: Får jag fråga en gång till varför du inte är där?

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
DMartinssonBSKV: Haha har inte råd :P .. måste vänta tills slutet av månaden .. då blire många matcher ! :) sj då?

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Fan bollen igen :P

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
90Steen_: Får väl säga så här 55mil upp till gävle och en vardag. Kommer åka på alla hemma matcher som är på helger

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
DMartinssonBSKV: aha okej :) PP Nu !! :D

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
DMartinssonBSKV: Du skall ju även tillbringa en helg med mig på tåg och Luleå oxå.

Häng den här nu

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
kom igen nu!! 3-1 da!!

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Ähh offensiv utvisning i Powerplay .. slarvigt !

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
65selander: A det ska jag, hur ska det gå?

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Bif_FANS: Vad fan är det en extremt petig domare lr?

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
m.Kupparinen

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Bollen igen .. han har kommenterat för mycket fotboll ! :) haha

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Å ännu en utvisning .. 3 mot 5 igen .. blää

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
fan ..vilken jävel till domare.!

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
90Steen_: Har vi haft alla 5 på isen nån gång i den här perioden?

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Brynäs - Södertälje 2 - 1 | Periodpaus

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Bif_FANS: reglerna e ju så men!

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Mickis: Haha tveksamt .. och det är BARA onödigt oxå !

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
65selander: 2-9 i skott,1-0 i mål.......

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
sylf: Haha vaddå flyt ! :)

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
sylf: Är ungefär som i tisdags. Brynäs kommer att göra 3-1 när utvisningen är över.

Tror Brynäs kommer att ha detta spel i vinter. SSK har inget dåligt lag som många tycker.

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Mickis:
Spelarna verkar ta chansen vila lite i lugn och ro i det båset istället för vara på isen ;->

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
WarhawK: haha ja onekligen... Men det sliter lite onödigt mycket på resten.

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Mickis:
jepp men vissa kanske själviska eller så är dom rädd för boorken ju

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Ja nu va de ett tag sen vi tog 3p ;) .. 3 - 1 kommer i början och 4 - 1 i öppen kasse ! :D hehe (Mitt drömsenario !)

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
WarhawK: trodde boorken skulle ta en time out och säga ett par sanningens ord.

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
sylf: hm, tyckte det verkade konstigt med 20-5 i skott som det står på textTV!

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Mickis:
jo kanske det .. dock kan det ju vara bra ha den kvar om nå oförutsett skulle hända

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
WarhawK: Om detta håller så borde nog Honken valsa runt i många Täljespelares mardrömmar.

Verkar avjort i två arenor iaf. LHF leder med 4-1 men iaf i 1:a så var Mora jävligt bra ändå enl radion. Sedan så verkar Samelaget köra över Knätofsarna. Panikångesten stiger i Dalom ;-)

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Bra att TIK och Frölunda leder, då är vi just nu förbi HV71 och FBK i toppen, och 2:a bakom LHC ! ;)

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Ajajaj domaren ringer och frågar om det är SSK mål ! :O

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Yes inget mål .. Puuh !

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
PP .. Sätt 3;an nurå !!!!!

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
90Steen_: Döda matchen nu!

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Jahapp .. precis som förr så tar dom på sej utvisning i PP .. kasst !

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Kuparinen, vem annars .. ?

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
90Steen_: Var det inte spets?

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Mickis: Nä detta kommer inte hålla hur länge som helst... Vi måste avgöra matchen nu innan vi åker på en till BP

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Aja men klarade det BP:t oxå ..

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Mickis: nej ..

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
så roligt att Leksand får stryk igen....Snart värvar vi en sniper på artistkontrakt så att vi kan göra lite fler mål...

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
Ojj DIF 5 - 1 mot Leksand, där släppte det för Djurgården .. stackars Leksand, inte en poäng ..

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
hört att Timrå - HV71 inte ens spelat klart 2:a än .. nåt fel i hallen .

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
arnio: Tycker vi kan hålla igen med skadeglädjen.

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
90Steen_: Vaddå stackars Leksand???

Sv: Brynäs-Södertälje 6/10
90Steen_: Plexit gick sönder

« · 588686 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)