BRYNÄS STOCKHOLM TILL LEKSAND!
« Föregående · 595617 Till forumet
Sv: BRYNÄS STOCKHOLM TILL LEKSAND!
Okej, tackar då vet jag hur det funkar. Ska snacka med en kompis i morn och höra om han ska med så vi kanske anmäler oss i morgon.
Sv: BRYNÄS STOCKHOLM TILL LEKSAND!
bumbar upp denna tråd. Brooklyn Tigers har fyllt sina bussar nu och är ca 250st från Gävle. Stockholm har nog fyllt sin buss också samt BSKV kommer med 3 bussar.
Det är laddat för hockeyfest i Ejendals, förhoppningsvis så förstår spelarna det också ;-)
Det är laddat för hockeyfest i Ejendals, förhoppningsvis så förstår spelarna det också ;-)
« Föregående · 595617
Men anmäl dig nu, vi i Brynäs Stockholm har de senaste dagarna fått många anmälningar och har antagligen full buss vilken dag som helst.