Brynäs vs Luleå
« Föregående · 182896 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: Jo Jag vet!!! Han är sämsta kommentatorn i Sverige tillsammans med dom i Ö-vik och Karlstad,
Sv: Brynäs vs Luleå
Varför kan vi aldrig dominera på hemmaplan? Vi har minusmålskillnad hemma! Kan aldrig ha hänt oss tidigare.
Sv: Brynäs vs Luleå
Världsklass: Wahlman den flummarn går inte att lita på. Han brukar att sväva omkring.
Sv: Brynäs vs Luleå
Sa Wahlman att dte var 16-5 til Bif i sista med några minuter kvar ska vi vara glada för 1 po, skotten i sista blev ju 16-12 till slut
Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: 2 pinnar ikväll och möjlighet att passera masarna på tisdag. Fan vi skulle haft 3 pinnar ikväll.
Sv: Brynäs vs Luleå
Wahlman slänger ur sig en floskel igen: "15-6 till Brynäs i skott i sista perioden...det beror på pp spel" 1-1 i utvisningar.....
Länkar:
http://www.gustgryvel.com/
http://www.gustgryvel.com/
Sv: Brynäs vs Luleå
Lilljanne: Jag vill ha mål och så blir det nyheter på radion med 3:30 kvar av matchen.
Sv: Brynäs vs Luleå
Lilljanne: Man blir lite nerväs av att måljingeln kommer när man vet att det är BP.
Sv: Brynäs vs Luleå
Brynäs är enda lag som inte gjort mål med en man mindre. Luleå enda lag som inte släppt in ett mål med en man mer. Nu är det dags!
Sv: Brynäs vs Luleå
Lilljanne: Får väl ses som ett fall framåt, förut gjorde dom ju inga mål oavsett spelform.
Sv: Brynäs vs Luleå
Lilljanne: Goda nyheter ang. Rodrigues. Men Lilljannes statistik är otroligt intressant--stämmer det verkligen?
Jag tror man kört på fyra femmor de första två perioderna och att man går ner på tre femmor i sista.
Jag tror man kört på fyra femmor de första två perioderna och att man går ner på tre femmor i sista.
Sv: Brynäs vs Luleå
Lilljanne: Gör inget om målen kommer i pp eller bp. Bara dom kommer. Men visst är det lite oroande.
Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Ni kan vara lugna ang Tony. Jag har varit i kontakt med polisen i Gävle. Dom skulle visst "fixa honom", så nu tror jag på seger.
Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: Exakt. Någon gång borde väl resultaten, inklusive vårt eget, gå vår väg.
Sv: Brynäs vs Luleå
Jompe: Otäck känsla i magen.....brrr. Skulle inte förvåna om Luleå får ett snabbt mål i tredje.
Sv: Brynäs vs Luleå
Jompe: Och att Timrå slår Modo. Det vore önskeresultat men som dock inte verkar omöjligt. Men viktigaste är att det blir vinst för Brynäs.
« Föregående · 182896 · Nästa »