1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779464 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs vs Luleå


Sv: Brynäs vs Luleå
GRYYYYYYYYYYYMA TIGRAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: Lite rättvisa i alla fall.

Sv: Brynäs vs Luleå
Ove ÄR med!

Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: YES

Sv: Brynäs vs Luleå
Världsklass: STRAFFAR

Sv: Brynäs vs Luleå
Timeout i Malmö, jätteintressant....

Sv: Brynäs vs Luleå
Vad tänker radion på, Skitspännande i Gavlerinken ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Nu är det väl straffar eller ?

Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: Härdsmälta i masugnen 2-5 hehe....

Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: Jo Jag vet!!! Han är sämsta kommentatorn i Sverige tillsammans med dom i Ö-vik och Karlstad,

Sv: Brynäs vs Luleå
Världsklass: PP, nu ska puckuslingen in !

Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: PP

Sv: Brynäs vs Luleå
Varför kan vi aldrig dominera på hemmaplan? Vi har minusmålskillnad hemma! Kan aldrig ha hänt oss tidigare.

Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: 1-0 till Malmö.

Sv: Brynäs vs Luleå
Världsklass: Wahlman den flummarn går inte att lita på. Han brukar att sväva omkring.

Sv: Brynäs vs Luleå
Sa Wahlman att dte var 16-5 til Bif i sista med några minuter kvar ska vi vara glada för 1 po, skotten i sista blev ju 16-12 till slut

Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: Skönt det vore om Vf kunde strula in en puck nu.

Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: 2 pinnar ikväll och möjlighet att passera masarna på tisdag. Fan vi skulle haft 3 pinnar ikväll.

Sv: Brynäs vs Luleå
Nu plockar vi övertidspoängen, så vi kan kliva förbi Leksand nästa omgång!!!

Sv: Brynäs vs Luleå
Världsklass: Jaha...det blev en poäng. Nu får man hoppas dom fixar en till.

Sv: Brynäs vs Luleå
Världsklass: Övertid. Fan.

Sv: Brynäs vs Luleå
KÄMPA NU FÖR F----------N TIGRARNA!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: SKJUT !

Sv: Brynäs vs Luleå
Wahlman slänger ur sig en floskel igen: "15-6 till Brynäs i skott i sista perioden...det beror på pp spel" 1-1 i utvisningar.....

Sv: Brynäs vs Luleå
Lilljanne: 16-5 i skott, ge oss 3 poäng.

Sv: Brynäs vs Luleå
Lilljanne: Jag vill ha mål och så blir det nyheter på radion med 3:30 kvar av matchen.

Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: Det är därför jag inte pallar med radion längre.

Sv: Brynäs vs Luleå
Lilljanne: Tack Timrå, 2-1.

Sv: Brynäs vs Luleå
Lilljanne: Man blir lite nerväs av att måljingeln kommer när man vet att det är BP.

Sv: Brynäs vs Luleå
Brynäs är enda lag som inte gjort mål med en man mindre. Luleå enda lag som inte släppt in ett mål med en man mer. Nu är det dags!

Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: Jaha, dags för BP.

Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: bp

Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: är powerplayet slut?

Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Wow..bra musik på sportradion.

Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: Fan , ribbskott Larsson.

Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Dax för Ove tycker jag!!

Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: PP nu, dags att knyta ihop säcken.

Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: YES Powerplay. Ge oss ett mål.

Sv: Brynäs vs Luleå
Jompe: Dom har börjat med fyra kedjor enligt Skalman.

Sv: Brynäs vs Luleå
Lilljanne: Får väl ses som ett fall framåt, förut gjorde dom ju inga mål oavsett spelform.

Sv: Brynäs vs Luleå
Lilljanne: Goda nyheter ang. Rodrigues. Men Lilljannes statistik är otroligt intressant--stämmer det verkligen?

Jag tror man kört på fyra femmor de första två perioderna och att man går ner på tre femmor i sista.

Sv: Brynäs vs Luleå
Lilljanne: Gör inget om målen kommer i pp eller bp. Bara dom kommer. Men visst är det lite oroande.

Sv: Brynäs vs Luleå
Brynäs har inte gjort ett mål 5 mot 5 på 7 perioder.

Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Ni kan vara lugna ang Tony. Jag har varit i kontakt med polisen i Gävle. Dom skulle visst "fixa honom", så nu tror jag på seger.

Sv: Brynäs vs Luleå
Jompe: Trots Rodrigues ?

Sv: Brynäs vs Luleå
Jompe: Tycker det är dax i kväll!!

Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: Exakt. Någon gång borde väl resultaten, inklusive vårt eget, gå vår väg.

Sv: Brynäs vs Luleå
Jompe: Otäck känsla i magen.....brrr. Skulle inte förvåna om Luleå får ett snabbt mål i tredje.

Sv: Brynäs vs Luleå
Jompe: Och att Timrå slår Modo. Det vore önskeresultat men som dock inte verkar omöjligt. Men viktigaste är att det blir vinst för Brynäs.

Sv: Brynäs vs Luleå
PS: Och på något sätt kräver rättvisan att TIK slår Modo hemma.

« · 182896 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)