DIF-BRYNÄS IF den 2/10
« Föregående · 585403 · Nästa » Till forumet
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Clarence: Tänker du på den här säsongen lär det bero på att vi försvarat ledningen i båda slutperioderna?!
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Nu kommer den fruktade tredjeperioden som Brynäs sällan eller nästan aldrig brukar vinna. Vågar man hoppas på ett trendbrott?
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
RavenLord: Härligt segt HS är ibland"en minut för att sända ett inlägg typ"
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Brynäs verkar ha fått bättre fart på skridskorna och givetvis hjälpte 1-1 målet. Två ganska så vassa chanser på kort tid. 1-2 kan nog komma snart, hoppas jag i alla fall.
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Men fan va utvisningar dom ska dra på sig då ...Bjuda DIF på PP helatiden
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Liljegren: Jaaaaaaaaaaaaaaanu gör vi mål igen jag hörde inte målgöran men ass Ove Molin!
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Falken: Ja kan man inte namnen och 0 koll på va som sker lär han fylla ut det hela med lite Oj oj så det inte blir helt tyst i radion Oj nu blev det mål "Totalinlevelse"
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Örat Örat Örat !!!!!!!!!
Örat Örat Örat !!!!!!!!!
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Blir spännande att se hur Brynäs hanterar underläge. Det är ju första gången nu så.
« Föregående · 585403 · Nästa »
Klart ni vinner mot DIF