1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

DIF-BRYNÄS IF den 2/10


Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Måste faktiskt säga att jag tror på Djurgården!

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Liljegren: Äh va fan. Bäckström gör 2-1 19.59 ;)

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Lutar åt ÖT?

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
lillovechkin: Skillnad på utv och utv

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Börjar Bäckis bli trött?

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Falken: Sant, får vi PP snart sitter den säkert!

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Liljegren: Hhh nu är det verkligen spänande. snart har jag inga naglar kvar!

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Hoppas vi får ett powerplay. Har ju knappt haft några i dag tycker jag.

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
arnio: Hoppas du har rätt!

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Brynäs vinner med 2-1 tro mej

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Uhhh! skönt att vi klarade det!

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Liljegren: Fortfarande 100%!

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Falken: BIF:s BP har ju imponerat så här långt hoppas det fortsätter!

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Så drar man på sig utvisning igen för fasthållning eller hakning...Åk skridskor förfan

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Falken:
Klart ni vinner mot DIF

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Men va fan lill-bäckis! IGEN!

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Utvisning igen... Håll tätt!

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
B_I_F: Japp, håll tummar och tår

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Liljegren: Nu börjar allvaret period 3 börjar!

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
lillovechkin: Dags strax nu

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Clarence: OK, ja vi får väl vänta och se helt enkelt

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
4 min kvar till nedsläpp!

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Liljegren: Jag tänker på de senaste 25 åren - ungefär...

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
burrrr! börjar pirra i magen nu! får väll ta på mig Brynäs-tröjan då!

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
SLÄPP PUCKEN NU!

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Clarence: Tänker du på den här säsongen lär det bero på att vi försvarat ledningen i båda slutperioderna?!

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Nu kommer den fruktade tredjeperioden som Brynäs sällan eller nästan aldrig brukar vinna. Vågar man hoppas på ett trendbrott?

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Skotten 8-4 till Djurgården. Totalt 14-7 (6-3,8-4) efter två perioder.

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
arnio: Yes! Hoppas vi slipper se dom i ES på mycket, mycket länge!

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Oskarshamn - Slöhökarna 2-0 he he he

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Liljegren: "En halv minut kvar av matchen"

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Falken: Verkar inte spelat mer iaf.

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Undrar hur det gick med Dackell.

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
RavenLord: Härligt segt HS är ibland"en minut för att sända ett inlägg typ"

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Brynäs verkar ha fått bättre fart på skridskorna och givetvis hjälpte 1-1 målet. Två ganska så vassa chanser på kort tid. 1-2 kan nog komma snart, hoppas jag i alla fall.

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Falken: Nära igen nyss

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Härligt att höra att Boorken manar på dem rejält

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Härligt att höra att Boorken manar på dem rejält

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Var nära 2-1 till Brynäs. Bäckström missade friläge.

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
RavenLord: Förvisso...

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Liljegren: Åk skridskor och gå på kropp så slipper man hålla i någonting

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Liljegren: Jo, naturligtvis. Utvisning för Djurgården nu...

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Men fan va utvisningar dom ska dra på sig då ...Bjuda DIF på PP helatiden

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Falken: Bra att ta den ändå istället för baklängesmål!

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
RavenLord:
Dom sitter ju mest och yrar hela tiden ju

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Dom där jävla utvisningarna! 2min på Bäckström för holding the stick...

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
B_I_F: Öhrstedt

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Härligt att Örat låter höra av sig...;)

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Liljegren: Jaaaaaaaaaaaaaaanu gör vi mål igen jag hörde inte målgöran men ass Ove Molin!

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Falken: Ja kan man inte namnen och 0 koll på va som sker lär han fylla ut det hela med lite Oj oj så det inte blir helt tyst i radion Oj nu blev det mål "Totalinlevelse"

« · 585420 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)