1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778961 inlägg · 7967 ämnen

DIF-BRYNÄS IF den 2/10


Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
rackham: Köper det mesta Du säger. Tendensen att ta in gubbarna för att säkra poängen känner vi igen och gillar det inte. Min enda tröst är att Boork verkar besluten att satsa på en föryngring. Värvningarna har varit tydliga steg i den riktningen, och han tvekade inte att sätta in Sunna härförleden (därtill delvis tvingad, men ändå). NA försvinner, men Skoog är bara 22 bast.

Vad gäller sekvensen Leksand-Modo-DIF, så beror väl mönstret på att motståndet successivt blivit allt bättre. Jag ser samma tendens som Du, men den kan bero på delvis andra saker än att Brynäs börjar tappa fästet. Vi kan mycket väl åka på stryk borta mot SSK imorgon och det blir förstås risken ännu större att man ser ett mönster i något som inte är ett mönster. SSK lär vara rejält taggade. Förr eller senare lär vi få stryk,och då gäller det att värdera den förlusten på rätt sätt.

Vi har fått en bra start på serien, delvis pga bra eget spel, delvis pga att vi börjat mot de svagare lagen i serien. Men inledningen betyder väldigt mycket. Jag är alltså något mer optimistisk i mina slutsatser än Du.

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Jompe:
Optimistjolle :-)

D Yster Kvist

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Håller med bror min, väldigt dålig stämmning klacken :-(
Jag klappar och skriker för att jag villl göra vad jag kan för att hjälpa fram mitt lag. Det är inte så svårt om man ÄLSKAR Brynäs.

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
10.51 0 - 2 PP1 LHC 7. JOHANSSON, Magnus
(18. JOHANSSON, Thomas

Skönt!!!

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
85E-Martinsson:
Det var längesen jag gav upp hoppet om klacken ;o)
Vi får lita på den tysta massan...

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Här något bra från klacken i söndag www.badanka.com/upload/uploaded/2okt%20dif-bif%201.jpg

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Hej Hej.!

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Dagens resultat:
Färjestads BK - Luleå HF 3-4
Leksands IF - Linköpings HC 3-4
Mora IK - Timrå IK 3-0

Tabellen
1. Linköpings HC 4 4 0 0 12-7 +5 12p
2. HV71 3 3 0 0 10-3 +7 9p
3. Färjestads BK 4 3 0 1 14-8 +6 9p
4. Brynäs IF 3 2 1 0 9-4 +5 8p
5. Luleå HF 4 2 0 2 12-11 +1 6p
6. Frölunda HC 3 2 1 0 15-6 +9 5p
7. Mora IK 4 1 1 2 7-8 -1 4p
8. MoDo Hockey 3 1 0 2 5-5 +0 3p
-------------------------------------------
8. Timrå IK 4 1 0 3 5-12 -7 3p
10. Södertälje SK 3 1 0 2 5-15 -10 3p
-------------------------------------------
11. Djurgårdens IF 3 0 1 2 5-9 -4 1p
12. Leksands IF 4 0 0 4 7-17 -10 0p

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Falken: Tja, Vid vinst i morgon kommer den att se ännu bättre ut!

Det kommer att bli en tuff match för oss i morgon skulle jag tro...men jag är optimist. 3-4 vinner vi med. Ska bli intressant och följa Skoogs vidare utveckling i en ny klubb. Titta bara på hur Ove gick framåt som spelare när han kom till Brynäs. Kul att vi satsar på lovande unga killar.

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Håller med bror min, väldigt dålig stämmning klacken :-(
Jag klappar och skriker för att jag villl göra vad jag kan för att hjälpa fram mitt lag. Det är inte så svårt om man ÄLSKAR Brynäs.

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Lägger upp en liten film på tifot som Bröderna Martinsson fixade till i går.





Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Mitt tips till matchen : Södertälje SK - Brynäs IF 1 - 4 ! ;)

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
90Steen_: 1-3 Blir det.

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Någon som sett filmen eller?

« · 585922

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)