DIF-BRYNÄS IF den 2/10
« Föregående · 585922 Till forumet
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Håller med bror min, väldigt dålig stämmning klacken :-(
Jag klappar och skriker för att jag villl göra vad jag kan för att hjälpa fram mitt lag. Det är inte så svårt om man ÄLSKAR Brynäs.
Jag klappar och skriker för att jag villl göra vad jag kan för att hjälpa fram mitt lag. Det är inte så svårt om man ÄLSKAR Brynäs.
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
85E-Martinsson:
Det var längesen jag gav upp hoppet om klacken ;o)
Vi får lita på den tysta massan...
Det var längesen jag gav upp hoppet om klacken ;o)
Vi får lita på den tysta massan...
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Här något bra från klacken i söndag www.badanka.com/upload/uploaded/2okt%20dif-bif%201.jpg
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Dagens resultat:
Färjestads BK - Luleå HF 3-4
Leksands IF - Linköpings HC 3-4
Mora IK - Timrå IK 3-0
Tabellen
1. Linköpings HC 4 4 0 0 12-7 +5 12p
2. HV71 3 3 0 0 10-3 +7 9p
3. Färjestads BK 4 3 0 1 14-8 +6 9p
4. Brynäs IF 3 2 1 0 9-4 +5 8p
5. Luleå HF 4 2 0 2 12-11 +1 6p
6. Frölunda HC 3 2 1 0 15-6 +9 5p
7. Mora IK 4 1 1 2 7-8 -1 4p
8. MoDo Hockey 3 1 0 2 5-5 +0 3p
-------------------------------------------
8. Timrå IK 4 1 0 3 5-12 -7 3p
10. Södertälje SK 3 1 0 2 5-15 -10 3p
-------------------------------------------
11. Djurgårdens IF 3 0 1 2 5-9 -4 1p
12. Leksands IF 4 0 0 4 7-17 -10 0p
Färjestads BK - Luleå HF 3-4
Leksands IF - Linköpings HC 3-4
Mora IK - Timrå IK 3-0
Tabellen
1. Linköpings HC 4 4 0 0 12-7 +5 12p
2. HV71 3 3 0 0 10-3 +7 9p
3. Färjestads BK 4 3 0 1 14-8 +6 9p
4. Brynäs IF 3 2 1 0 9-4 +5 8p
5. Luleå HF 4 2 0 2 12-11 +1 6p
6. Frölunda HC 3 2 1 0 15-6 +9 5p
7. Mora IK 4 1 1 2 7-8 -1 4p
8. MoDo Hockey 3 1 0 2 5-5 +0 3p
-------------------------------------------
8. Timrå IK 4 1 0 3 5-12 -7 3p
10. Södertälje SK 3 1 0 2 5-15 -10 3p
-------------------------------------------
11. Djurgårdens IF 3 0 1 2 5-9 -4 1p
12. Leksands IF 4 0 0 4 7-17 -10 0p
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Falken: Tja, Vid vinst i morgon kommer den att se ännu bättre ut!
Det kommer att bli en tuff match för oss i morgon skulle jag tro...men jag är optimist. 3-4 vinner vi med. Ska bli intressant och följa Skoogs vidare utveckling i en ny klubb. Titta bara på hur Ove gick framåt som spelare när han kom till Brynäs. Kul att vi satsar på lovande unga killar.
Det kommer att bli en tuff match för oss i morgon skulle jag tro...men jag är optimist. 3-4 vinner vi med. Ska bli intressant och följa Skoogs vidare utveckling i en ny klubb. Titta bara på hur Ove gick framåt som spelare när han kom till Brynäs. Kul att vi satsar på lovande unga killar.
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Håller med bror min, väldigt dålig stämmning klacken :-(
Jag klappar och skriker för att jag villl göra vad jag kan för att hjälpa fram mitt lag. Det är inte så svårt om man ÄLSKAR Brynäs.
Jag klappar och skriker för att jag villl göra vad jag kan för att hjälpa fram mitt lag. Det är inte så svårt om man ÄLSKAR Brynäs.
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Lägger upp en liten film på tifot som Bröderna Martinsson fixade till i går.
[url=members.chello.se/selander65/DIV/tifo_2okt.wmv]Tifo från DIF-BIF[/url] (1mb)
« Föregående · 585922
Vad gäller sekvensen Leksand-Modo-DIF, så beror väl mönstret på att motståndet successivt blivit allt bättre. Jag ser samma tendens som Du, men den kan bero på delvis andra saker än att Brynäs börjar tappa fästet. Vi kan mycket väl åka på stryk borta mot SSK imorgon och det blir förstås risken ännu större att man ser ett mönster i något som inte är ett mönster. SSK lär vara rejält taggade. Förr eller senare lär vi få stryk,och då gäller det att värdera den förlusten på rätt sätt.
Vi har fått en bra start på serien, delvis pga bra eget spel, delvis pga att vi börjat mot de svagare lagen i serien. Men inledningen betyder väldigt mycket. Jag är alltså något mer optimistisk i mina slutsatser än Du.