Djurgården - Brynäs 24/9-15
« Föregående · 1699886 · Nästa » Till forumet
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Tycker Oscar ser lite otajmad ut. Kanske läge att byta med Brodecki några matcher...?
+ 2
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Zappaholic: Ja fyfan va den segar sig fram..
Jag har nog 2345 i puls nu 😁
Jag har nog 2345 i puls nu 😁
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Känns som utespelarna känner sig lugnare framför Sandström än Starkbaum. Jag är iallafall lugnare i soffan.
+ 3
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Jaja, straffar är inte våran grej, det vet vi sedan länge. Man blir knappt besviken.
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Men puckout, jävligt bra tajming där... Fan, det här blir tufft. Så onödigt.
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Satt å väntade på kompensationsutvisningen. Där kom den!
Alcén för "Puff'...
Alcén för "Puff'...
+ 1
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Tror och hoppas få se en riktigt taggad, förbannad och vass kapten i tredje, efter slarvet i slutet på andra :)
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
honken21:
Att Brynäs ofta släpper in mål i slutsekunderna i perioderna är ju klassiskt Brynäs.
Att Brynäs ofta släpper in mål i slutsekunderna i perioderna är ju klassiskt Brynäs.
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Kändes onödigt... Inget för Felix att göra på det målet. Irriterande men tror han behåller lugnet. Det här är vår match!
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Slappt i 5 s vips 1-2...
Kul å se Zanetti, Alcen mfl hålla rent framför kassen.
Kul å se Zanetti, Alcen mfl hålla rent framför kassen.
+ 1
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Otippat att DIF ska göra ett fullständigt oförtjänt reduceringsmål med elva jävla sekunder kvar.
Blir pina i tredje nu.
Blir pina i tredje nu.
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Vi spelar ut DIF totalt på Hovet. Nytt PP. Hoppas det inte regnar kompensationsutv senare bara.
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Får verkligen Markström-vibbar av Felix – Starky får passa sig! :)
+ 4
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Kul med tre förstakedjor i år. Hur många lag mönstrar en bättre tredjelina? PWs kan bli riktigt dominanta om det fortsätter såhär.
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Steenm: I underkant är det värsta som finns. Då är man inte tillräckligt effektiva och det kostar alltid i slutändan (kvartsfinalerna mot SAIK i relativt färskt minne).
Grymt spel dock, det är riktigt, riktigt roligt att se dem, men målen måste komma också....
Grymt spel dock, det är riktigt, riktigt roligt att se dem, men målen måste komma också....
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Bra fart i första och välförtjänt ledning. Bara fortsätta på den inslagna vägen.
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Steenm: trodde Rödin skulle göra mål alla tre gånger han hade lägen.. vilken otur att målvakten räddade där!
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Fullt rättvis 1–0-ledning efter första perioden. Grabbarna ser pigga ut framåt, och defensiven är det heller inget fel på. Felix känns trygg.
+ 3
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Steenm: Tycker Brynäs ser riktigt bra ut. Spelar vi så här så blir det en rolig säsong!
+ 5
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Härligt. Svårt att hänga med när man ska mata och natta de små, men det ser ok ut än så länge va?
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Skönt att slippa Tellan (men det får man väl äta upp).
Kom igen nu grabbs!
Kom igen nu grabbs!
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Inte så jävla otippat, Bulan är såklart besviken på hand insats så här långt, go figure!
« Föregående · 1699886 · Nästa »