1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779344 inlägg · 7967 ämnen

Djurgården-Brynäs torsdag 12/10


Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
Gusten: F-OFF Face Off Felaktighet vid avslag

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
Bissett19: Synd att Bicek inte verkar vara med på tisdag då. Den som väntar på nåt gott väntar f-n i mig alltid för länge...

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
Poffa:

54.02 2 min Brynäs T. Team Brynäs F-OFF

F-OFF = FUCK OFF? ;)

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
wap.hockeysnack.com
Håller med Rafalski,Bäckislinan väntar på en sniper,Herman har ju Lepra i handlederna.Annars får man va nöjd med en pinne!

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
wap.hockeysnack.com
Starkt att ta en pinne, om Bicek hade spelat med Bäckis ikväll så hade vi vunnit, Herman bränner på tok för många chanser.

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
90Steen_: Det var inte Bäckis utan Hansen som fick en ass på 2-2 målet tillsammans med Sjödda.

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
fan .. vi förlorar ändå .. men aja 1poäng är alltid något .. tack å gonatt.

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
Gusten: Snygg stavning. Är den FÅNetisk :-)

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
Helt otroligt nog så får Bäckis ännu en assist ;D Det finns inte ord att beskriva hans storhet asså

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
90Steen_: skönt

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
Poffa: löjlig :)

Fan va skönt med en pinne, nu fixar äjnjäl en extra

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
Tommy: Ja men herregud vi ska va nöjda med det helt klart.. nu tar vi 2p! ;)

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
90Steen_: Hade varit snyggt med segermål med nån sekund kvar. nåja får gå för extrapinnen nu då

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
puuh nära 2-3 med ;D haha aja men skööönt vi får med oss minst 1pinne hem! :)

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
Tommy: ja så in i helvette!

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
90Steen_: Grymt skönt!

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
TACK DANIELSSON!!! :D

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D:D:D:D

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10

Gusten:

554g) – Förseelse mot nedsläppsreglerna
a) När en spelare bytts ut från ett nedsläpp av en funktionär och en annan spelare i samma lag dröjer med att inta sin position efter att ha VARNATS, skall laget ådömas ett:
- Lagstraff (2)

b) När en spelare som inte tekar åker in i tekningscirkeln innan pucken släppts, skall denspelare i hans lag som tekar bytas ut och ersättas. Vid en andra förseelse skall den felande spelaren ådömas:
- Lagstraff (2)


Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
Poffa: urmegasuperduperlöjlig

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
jimmy_90_bif: kommer ni håg matchen mellan frölunda mot brynäs.det va tre min kvar du gjorde mattias mål!!

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
Gusten: Tja, den har ju funnits i ett antal år och jag tycker personligen inte den är löjlig. Annars skulle ju tekarna kunna chansa tills solen slocknar utan att man skulle kuna göra något åt det.

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
Gusten: kom igen nu brynäs 2-2 nu då

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
Poffa: Jag skiter i att den är "riktig" den är urlöjlig!

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
90Steen_: Helt riktig utvisning. Brynäs första tekare blir bortbytt då han går för tidigt. Tekare två gör samma sak och det är automatiskt två minuter för felaktig tekning.

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
Tommy: inte 3-1 nu

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
Tack för den Domarn...

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
Nu ger jag upp...det här får ju puck-out utvisningar att framstå som solklara och logiska!!

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
utvisning pga FELAKTIG TEKNING? vad är det för skit ;S

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
Dom trycker på .. men inga chanser ;/ PP nu igen iaf!

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
jimmy_90_bif: kom igen nu brynäs

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
GAAAH ribban :/

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
jimmy_90_bif: det låter inte som om det är många om man säger så :P

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
jimmy_90_bif: hur många är det som kollar på matchen i globen


Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
2 - 2 vore rättvist.

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
lillovechkin: kom igen nu brynäs

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
Onödig utv. som vanligt

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
Gusten: Men grabbar. Vi har Boorken i båset.

glöm inte det.
Han kommer vända på Pankakan!.
Den blev lite bränd på den ena sidan.

Nu blir den perfekt;)
haha
jag bara skrev nå_P

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
Jävla härdsmälta! Två individuella misstag vänder matchen, Sunken låter sig bli provocerad och Sjödda blir bortgjord i mittzon...man FÅR gå på kropp!!!!!!

Gör nästa som vågar tackla (utan att bryta knäskålen) kaptensbindeln!

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
Vi är väldigt sårbara efter att vi har släppt in mål. Tycker vi har lite otur, vi får ingenting med oss och fick inte en enda utvisning med oss i andra perioden. Hoppas verkligen vi vänder det...

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
Hur fan gick det där till då? tyckte inte jag var borta lång stund :-(

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
Fan det är ju äckligt pinsamt dött i Globen man hör bara bifklacken.. fan man trodde det var Brynäsmål först när kvitteringen kom .. nu vänder vi väl detta i 3:e då ...

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
Fan precis som mot Frölunda.. 1-1 och 1-2 på nån minut bara.. :/

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
MEN VAFAN!

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
faaaaaaaaan! helvette

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
Jag är nog den ende som lyssnar på webben!.
KOMENTATORN ÄR NOG DEN SÄMSTA HITILS!:P.

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
lillovechkin: läs innan du frågar :P

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
Kom just från Innebadny,
Hur har spelet varit?.
Skönt att Månssons målskytte är på G igen!:D
åsså Bäckis ,Bäckis Bäckis Bäckis!

Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
Falken: Joo .. men hur mkt brukar difklacken låta då ? ;D hehe . Jo Bäckis fortsätter att öööösa in poäng, han ska och kommer vinna hela poängligan iår! ;)

« · 766226 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)