Djurgårdens IF-Brynäs IF
« Föregående · 319878 · Nästa » Till forumet
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
lindberg: Väldigt tätt i tabellen just nu. Förutom första och sista platsen då.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Loooser: Flera av lagen bakom oss (javisst ja vi var 4:a inför dagens omgång!) ligger under och verkar gå mot förluster, LIF,MIF,LHC, MODO, TIK.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Fan vilken otur...stolpen Bjurling hade inte en susning var pucken var...PP iaf
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Ford Prefect: Ja då lär han bjuda på några smörpass med:-)
Och det har jag aldrig sett från hans klubba.
Och det har jag aldrig sett från hans klubba.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Ford Prefect: De trycker på bra nu verkar det som. Får verkligen hoppas på ett mål till. 7 min. kvar
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Loooser: Ett mål till ska vi allt få in, för inte tänker väl Lind gå poänglös av isen två matcher i rad?
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
lindberg: Sådär ja. Då har vi gjort tre pp-mål. Så "fasta situationer" ligger vi ändå plus på. Men man måste göra mål, eller låta bli att släppa in mål, med lika många spelare på isen också.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Ford Prefect: jag räknade fel, bra då håller vi statistiken bättre.. ;-)
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Loooser: dubbelutvisning först och sedan DIF utvisning för många spelare på plan.. sista chansen nu?
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
lindberg: Jag räknar till två mål bakåt i numerärt underläge. Och två framåt i powerplay med för den delen.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
maria29: att de gör mål med en man mindre..
Brynäs hade inför dagens match släppt in 4 mål i box play (bäst i serien) och har idag släppt in 3 mål i BP.. varför detta förfall?!
Brynäs hade inför dagens match släppt in 4 mål i box play (bäst i serien) och har idag släppt in 3 mål i BP.. varför detta förfall?!
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Loooser: Synd att jag inte såg det. Då får han äntlige kliva fram han med. Bara Soling kvar då. Du har så rätt så.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Loooser: Dom är betydligt bättre i år. Alla pratar om "billiga" nyförvärv, se vilka som har klivit fram. Men jag tror absolut att BIF inte vill spela kval i år därför denna krigarinställning. För min del så mår jag mycket bättre när det går så bra som det ändå har gjort dom här omgångarna,
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Loooser: Visst är de det men å andra sidan är det ju inte svårt att vara. Förra säsongen var det så hopplöst att jag faktiskt slutafe bry mig ett kort tag.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
lindberg: Helt klart att de måste kliva fram, de har vart lite anonyma om man kan säga så
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Loooser: Givetvis hoppas jag på en vändning, som det sett ut i en del förlustmatcher i år har ju snarast siffrona stuckit iväg istället, jag vet inte om BIF kommit igen från något flermålsunderläge. Ska det bli en vändning tror jag att stockholmarna Soling och Anger måste kliva fram
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Loooser: Kan hända men som Lindberg säger så sitter ärren efter förra säsongen djupt så innerst inne kan jag inte tro på något sådant.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Hutta: Efter förra säsongens mörker så blir man ju helnojjig de gånger laget är på väg att förlora och tror att det kommer följas av 5 förluster till. Jag vågar fortfarande inte tro på att laget håller slutspelsklass även om de visat de gång efter annan. Men det blir ju förluster då och då för alla lag, och att ligga under borta mot DIF är det ju fler som gjort..
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Gonatt på er alla. Nu ska jag softa lite med en god öl och lite Johnny Cash på stereon.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
lindberg: Ävan om det blir förlust kommer det att bli inrteresant att se om siffrorna hålls nere.
« Föregående · 319878 · Nästa »