Djurgårdens IF-Brynäs IF
« Föregående · 319494 · Nästa » Till forumet
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Leksand hade 2-0 borta mot HV71 efter 1:46....skaplig inledning, tur är att HV reducerat nu iaf.
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Mickis: Kan jag hålla med om. Men tusan vad ljudet är dåligt bitvis idag.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Mickis: Lyssnade igenon snabbt på alla matcherna och Ljudet var klart sämst från DIF-BIF..men nu blev de plötsligt rätt bra från Hovet med "hur länge de nu håller"
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
RavenLord: Så fort publiken höjer rösten, så vill mina darrar mina öron.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Gusten: Dessa kommentatorer. Kan knappt hänga med i deras otroligt långsamma tempo.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Malmström har spelat med det vesiret i många matcher nu....vet ej varför han kör med det..Nån som vet ???
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
RavenLord: Ja han fick väl en smäll mot malmö, och han vill inte ta några risker tror jag.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
RavenLord: Kanske rädd att få ansiktet skadat?? Allvarlig talat, ingen aning.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Gusten: Med betoning på nästan och löst...skulle slängt med ett kanske så hade jag garderat upp mig rejält :)
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Brynäs kör med 4 kedjor och 3 extra spelare enligt kommentatorerna haha.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Gusten: Är då otroligt va bekymrade dom är över Djurgården hehe....hur kan de vara på väg ur matchen vid 0-0
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
RavenLord: Hehe ja dom har inte många rätt...Fan är Cassel skadad nu? Förhoppningsvis slipar han om skridskorna...kanske inte ska lita på tjommarna i radion
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
RavenLord: Fy fan, det var synd. Bara att ladda om och koka lite kaffe tills nästa period.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Varför får jag känslan att det här kommer bli en dålig kväll? Taskiga kommentatorer, insläppt mål i boxplay, underläge trots speldominans och insläppt mål precis innan paus.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
RavenLord: Satte precis igång hockeylive, har kommentatorerna låtit så tråkiga hela perioden? Gavlerinkens kommentatorer dominerar ju stort..
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Hutta: Ja, du är nog inte ensam om den känslan...15-9 i skott till Brynäs till råga på allt, Bjurling är nog rejält uppvärmd nu. Nä ett snabbt mål i början av 2:a nu så jävlar.
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
lindberg: Och dessutom är ljudkvaliten klart sämst bland alla kvällens matcher.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Tycker mig få intrycket att kommentatorerna vill se Djurgården som segrare. Någon annan som får det intrycket?
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Hutta: Nog för att man har hört att dom varit partiska förut, men frågan är om inte han på hovet ikväll är den värsta hittils...........
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
67Noden: då det är roligare att lyssna på Lasse Granqvist på radiosporten men det blir ju ïnte så många rapporter per period..
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Mickis: Det är lugnt...Brynäs har en jävligt breeeeed trupp ;)
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Mickis: vem är borta i 2 månader? jag klarar inte av att lyssna på hockeylive så jag stängde av..
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
lindberg:
cassel skadad , sa nått om nå senor eller muskel som gått av , hörs så dåligt med detta kassa ljudet
cassel skadad , sa nått om nå senor eller muskel som gått av , hörs så dåligt med detta kassa ljudet
« Föregående · 319494 · Nästa »