1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778961 inlägg · 7967 ämnen

Djurgårdens IF-Brynäs IF


Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Hutta: Ja men det verkar vara väldigt känsliga mickar dom har.

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Leksand hade 2-0 borta mot HV71 efter 1:46....skaplig inledning, tur är att HV reducerat nu iaf.

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Mickis: Kan jag hålla med om. Men tusan vad ljudet är dåligt bitvis idag.

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Mickis: Lyssnade igenon snabbt på alla matcherna och Ljudet var klart sämst från DIF-BIF..men nu blev de plötsligt rätt bra från Hovet med "hur länge de nu håller"

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Bra inledning. Nu väntas endast på att målen ska börja produceras.

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
RavenLord: Så fort publiken höjer rösten, så vill mina darrar mina öron.

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Makalösa kommentatorer...jag får eksem i öronen.

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Mickis: Japp så här med....riktigt rassligt..skär igenom och sprakar

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Gusten: Dessa kommentatorer. Kan knappt hänga med i deras otroligt långsamma tempo.

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Malmström har spelat med det vesiret i många matcher nu....vet ej varför han kör med det..Nån som vet ???

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
RavenLord: Ja han fick väl en smäll mot malmö, och han vill inte ta några risker tror jag.

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
RavenLord: Kanske rädd att få ansiktet skadat?? Allvarlig talat, ingen aning.

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Mickis: Oki..Ja nu nämde de en Tandskada

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Tror att nästan hela tandraden sitter lite löst

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Gusten: Mysigt

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Gusten: Med betoning på nästan och löst...skulle slängt med ett kanske så hade jag garderat upp mig rejält :)

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Brynäs kör med 4 kedjor och 3 extra spelare enligt kommentatorerna haha.

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Gusten: Är då otroligt va bekymrade dom är över Djurgården hehe....hur kan de vara på väg ur matchen vid 0-0

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Gusten: Ja så mycket folk har vi inte ens.

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
RavenLord: Hoppas det inte är allvarligt med Casselståhl.

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
In med Kupan och veva nu förfan

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
RavenLord: Hehe ja dom har inte många rätt...Fan är Cassel skadad nu? Förhoppningsvis slipar han om skridskorna...kanske inte ska lita på tjommarna i radion

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Gusten: Vilka radioamatörer, bara bruden som kan klockan?!

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Gusten: Dags för BP då.

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Hutta: Dåså. Då är det lugnt.

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Hutta: Får hoppas att trenden håller i sig.

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Fan att man inte klara hålla 0-0 perioden ut

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Faaaan låter som om dom sitter och onanerar av lycka...

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
RavenLord: Fy fan, det var synd. Bara att ladda om och koka lite kaffe tills nästa period.

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Varför får jag känslan att det här kommer bli en dålig kväll? Taskiga kommentatorer, insläppt mål i boxplay, underläge trots speldominans och insläppt mål precis innan paus.

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
RavenLord: Satte precis igång hockeylive, har kommentatorerna låtit så tråkiga hela perioden? Gavlerinkens kommentatorer dominerar ju stort..

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Hutta: Ja, du är nog inte ensam om den känslan...15-9 i skott till Brynäs till råga på allt, Bjurling är nog rejält uppvärmd nu. Nä ett snabbt mål i början av 2:a nu så jävlar.

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
lindberg: Det har varit likadant hela matchen hittills.

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
lindberg: Och dessutom är ljudkvaliten klart sämst bland alla kvällens matcher.

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Tycker mig få intrycket att kommentatorerna vill se Djurgården som segrare. Någon annan som får det intrycket?

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Hutta: JAG ! ! !

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Hutta: ÄÄhh tycker du? :)

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Hutta: Nog för att man har hört att dom varit partiska förut, men frågan är om inte han på hovet ikväll är den värsta hittils...........

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
67Noden: då det är roligare att lyssna på Lasse Granqvist på radiosporten men det blir ju ïnte så många rapporter per period..

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Hutta: Det är klart dom vill, dom är ju Djurgårdare

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Fan det här låter inte nåt vidare...

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Borta i 2 månader, dax att kalla hem penntrollet från Mora.

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Mickis: Det är lugnt...Brynäs har en jävligt breeeeed trupp ;)

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Mickis: vem är borta i 2 månader? jag klarar inte av att lyssna på hockeylive så jag stängde av..

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Tacka högre makter för Korhonen.

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
PP nu, Rudan utvisad...Nu sitter 1-1

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Tusan!!!! NU börjar allt kollapsa! Dags att dra fram tröstflaskan nu.

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Gusten:underbart! slarvar till sig 0-2

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
lindberg:
cassel skadad , sa nått om nå senor eller muskel som gått av , hörs så dåligt med detta kassa ljudet

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Faaaaaan

« · 319494 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)