Ekholms ersättare - Jonas Holös?
Har aldrig sett honom så HÄR dålig sen han kom till Brynäs.
Men som sagt: alla har sina svackor, gäller bara att jobba sig ur skiten.
Som ditt kära FBK med CZ nu verkar ha gjort... ;-))
Håller med dig, TJ ser fan lite trött ut där han står o hänger i båset, lite tidigt att snacka om ersättare dock ;-)
Zzz: "Hoppas nu att det är på att kontraktet är på två eller tre år och inte bara över denna säsong."
Vore förstås en ultimat lösning men i första hand måste man fokusera på att få hit karln så fort som möjligt, även om det kostar ett ev dyrt ensäsongskontrakt.
Osäkerheten kring Ekholm sprider sig till hela laget, som det känns.
Tror definitivt att en spelare som LJ skulle må bra av att det kom nån klippa därbak som gör att han kan slappna av lite samtidigt som han återigen får lite konkurrens som tilltänkt försteback.
Känns som att TJ slumrat in en aning i trygg förvissning om att han ändå inte blir bänkad, då vi för tillfället inte har nån tillräckligt bra ersättare som skulle kunna få honom att vakna till.
Men hur som helst en kille i rätt ålder som fortfarande vill framåt.. Absolut ingen offensiv klippa. Men det vi behöver mest är väl nån som styr upp i hönsgården där bak.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Men, även om jag inte minns honom tydligt, så har jag också för mig att han var bra då jag såg honom... En tung, rörlig back med bra spelförståelse och med styrkorna i det defensiva låter ju rätt...
Dock en fara i dessa tider att vara tung, kan ju hamna i situationer där disciplinnämnden ger slumpvis avstängning - verkar ju populärt nu...
Men, är Holös svaret på backsidan? Kanske, kanske inte - någon som har mer koll på hans styrkor och svagheter? Hur har han presterat post-Färjestad?
Gurra88: "Aldrig varit imponerad av Holös.. inget fan av någon norsk hockeyspelare över huvudtaget för övrigt.."
Jamen, det det där lät ju jätteseriöst hörrudu.
Totalsåga ett helt lands ishockeyspelarkår enbart pga nationalitet och inget annat.
Sen är det kanske inte så konstigt att du inte varit imponerad av Holös, eftersom det är svårt att se på texttv hur han agerar på isen...