En julsaga
« Föregående · 2615162 · Nästa » Till forumet
Sv: En julsaga
Malken: det kan ju också vara något de säger för att han ska få ett någorlunda värdigt avslut. Att han lägger ned karriären pga skador tror jag de flesta ser som mer värdigt än att han slutar för att han får sparken osv. Sen tror jag inte det själv men hoppas ju som alla andra att han är på väg bort på ett eller annat sätt. Har självklart inget emot honom som person och det tror jag ingen annan har heller.
+ 1
Sv: En julsaga
Svensson_62: Ja helt klart. Han har varit en av mina favoriter i flera år. En ?gnuggare? med riktig glans.
Sv: En julsaga
BIF Kungen: som vanligt med Kinnvall. Hoppas hans psyke funkar bättre i ett slutspel än ett kval iallafall🤩
Sv: En julsaga
Andy Tiger: Almtuna kommer vara mycket bättre i sista perioden.. svårt att vara sämre.. kommer bli tufft
Sv: En julsaga
havre: jäkla snygg passning av Lindstein också!
Edit: Vi har 24 i SG% i dag. Var fjärde skott går in ungefär än så länge. :D
Edit: Vi har 24 i SG% i dag. Var fjärde skott går in ungefär än så länge. :D
+ 3
Sv: En julsaga
När folk brukar klaga på att Brynäs tränare aldrig tar timeout. Almtuna väntar till 6-0.
+ 10
Sv: En julsaga
havre: Sandström
Bra fart på grabben och nog väldigt bra spelskicklighet. Men måste nog städa bort riskfyllda beslut och spela lite mer enkelt
Bra fart på grabben och nog väldigt bra spelskicklighet. Men måste nog städa bort riskfyllda beslut och spela lite mer enkelt
+ 3
Sv: En julsaga
BIF Kungen: tycker Clara gör en bra match, inte mycket att göra men gjort bra räddningar.
Kul & nödvändigt
Kul & nödvändigt
+ 2
Sv: En julsaga
Va fan händer, fick sätta mig i bilen och köra förfriskade ungdomar, skulle kolla på matchen I efterhand men kunde inte hålla mig.
Sv: En julsaga
Stannar sändningen för någon annan? Har fått refresha sidan typ 5 gånger i andra perioden🤔
+ 2
Sv: En julsaga
Farsang: det hände mig i första perioden väldigt ofta.
Jäklar vad bra Benn är defensivt när han är på humör.
Jäklar vad bra Benn är defensivt när han är på humör.
+ 5
Sv: En julsaga
Om man skulle säga att varje spelare i Brynäs har samma toppKapacitet så gör SAMTLIGA en riktigt bra match.
Om man går på meriter/lön så tycker jag dem med minst meriter/lön gör en otroligt match och resten gör en okej match.
Om man går på meriter/lön så tycker jag dem med minst meriter/lön gör en otroligt match och resten gör en okej match.
+ 2
Sv: En julsaga
+ 2
Sv: En julsaga
Farsang: Skönt att se kvalitet ge resultat. Grymt att ni pallar att leverera. Det är inte lätt i HA.
+ 1
Sv: En julsaga
Undra om man är så lugn för att det står 6-0 eller för att Lindbäck inte är i arenan. Eller iallafall inte på isen eller dess närhet :)
Sv: En julsaga
Så som det ser ut nu så förlorar 4 av 6 lag i topp 6 poäng om resultaten fortsätter.
Hade vart väldigt bra.
Hade vart väldigt bra.
« Föregående · 2615162 · Nästa »