Eriksgatan fortsätter i KS
« Föregående · 256610 Till forumet
Sv: Eriksgatan fortsätter i KS
63 Norberg: Alla hoppas att du har rätt, själv ropar jag inte hej förrän den berömda bäcken är passerad...
Vinner vi ikväll, är jag dock beredd med champagnen.
Vinner vi ikväll, är jag dock beredd med champagnen.
Sv: Eriksgatan fortsätter i KS
63 Norberg: Kom ihåg att Brynäs inte imponerat i bortamötena. I mötet med Rögle kom Brynäs undan med blotta förskräckelsen, 1-1 efter första borde varit 3-1 till Rögle om matchen speglats någorlunda väl. Ram ÄR darrig. I Ängelholm hade han en grym tur väldigt många gånger.
« Föregående · 256610
Härligt med täta matcher KS och det är ju skitkul att även vi Brynäsare får se hockey istället för att se Frölunda,Färjestad i finalspelet :-)
Eriksgatan fortsätter i KS och vi kommer att inte få stryk i någon match alls.. tro mig