ES-premiär 13/14 Läxsand-BRYNÄS, det Allsvenska återtåget!
Johan Norrström:
HAHA är ni bittra eller för att det inte var nån Brynäsare på framsidan. Humor ;)
Nä båda kvällsblaskorna har nästan precis samma vidriga omslag.
Johan Norrström:
AB kanske ännu värre...
Mycket snyggare än Expressens hockeybilaga.
Snygg bild, andas gemenskap och revansch...
Ska bli skönt när det drar igång o se om de laget levererar det och så det blir nått substansiellt att diskutera o inte en massa ältande...
Vi ses!
BILJETTER TILL BRYNÄSLÄKTAREN I TEGRERA ARENA 14/9 |
| Lördagen den 14 september spelas premiärmatchen för säsongens SHL, Leksands IF tar emot gästande Brynäs IF. Från och med idag har du chansen att köpa biljetter till Brynäs IF egen sektion i Tegrera Arena. Biljetterna finns på sektion A7, intill Brynäs IF ståplats, tillsammans bildar vi ett hav med Brynäsare. Se till att vara på plats och stötta laget till säsongens första SHL seger. Det finns ett begränsat antal biljetter, först till kvarn är det som gäller. |
Seriefuskarna fick några sköna extra skattemiljoner igår...får se hur långt det räcker om ca två veckor...
Två fulla bussar fr Brynäs Stholm
O detta kom fr Brynäs idag;
"Brynässupportrar har en egen sektion i Tegrera arena och biljetter till den sektionen kommer att säljas via en biljettlänk som ni medlemmar får via mail och på "min sida" i början av kommande vecka."
22 dagar kvar , det känns att det närmar sig.
Pettisbif:
"Harju enterfeldt lauritzen
Scott ny sweatt
Rödin Lindholm brodin
Ollas Granström Thuresson
Molin Nordqvist Lindgren
Rätt hyfsade linor."
Ja vilka linor!!
Harju enterfeldt lauritzen
Scott ny sweatt
Rödin Lindholm brodin
Ollas Granström Thuresson
Molin Nordqvist Lindgren
Rätt hyfsade linor.
Jag var alltså för sent ute.
Strax efter 18.50 tror jag att jag försökte första gången.
Jag som tyckte att jag då var i god tid.
rafalski:Troligen..
Han gör 4 bra grejer sen i avgörande ögonblicket blir det en flipp passning i knä höjd..
SUCK..
Redigerad kommentar
BIF-LEK
Skott 1:a 12-9
Skott 2:a 15-6
rafalski:
Glöm det.
Nu släpper jag inte de rörliga bilder jag just fått in.
Inte för allt smör i småland, eller hur man nu säger.
Så att man ska kolla vidare på bilarna som åker omkring på isen
och den nedräknande klockan.
Äntligen bild. Lagom till pausen mellan andra och tredje perioden.
Alltid något.
Nja, lite mer underhållande än "Vi har kapacitetsproblem..."
är det nog trots allt.
Laritzen fick en siffra mindre att bära på tröjan, i och med bytet av nummer.
Så några gram mindre att släpa på blir det ju.
Eller så är han bättre tränad nu.
Eller så är det kanske en kombination av de båda.
Roligt att höra i alla fall.
Det lär behövas en Lauritzen i toppslag den här säsongen.
ett meddelande om kapacitetsproblem. Jag som hade sett fram
emot att se den här matchen.
Ja de hade kunnat få köpa mitt gamla 56 kbit modem.
Då kanske de hade kunnat seriekoppla dem, så att två åt gången kunnat se.
Vilket lag gjorde mål?
Vilka spelare var inblandade i målet?