ES-premiär 13/14 Läxsand-BRYNÄS, det Allsvenska återtåget!
tjugo8:
Vill onska ett lycka till och hoppas pa en valspelad premiar pa Lordag. Ar pa semester i Spanien och ser Barceona - Sevillà pa Lordag, det smaller lite hogre ;)
ännu vara klar för vidare spel. Så det måste vara något de inte
kommit överrens om än. Kontraktslängden? Ersättningen?
Laguppställningen (nr 867...) hade du kunnat bespara oss...
Holmqvist (Rahm)
Gunderson Bertilsson
Thuresson Nokelainen Scott
Sundqvist Kilström
Rödin Nordquist Harju
Djoos Jacobsson
Lauritzen Enterfeldt Brodin
Ollas Larsson Sweatt
Extra:Persson,Lindgren
Spelar ej:Löf,Molin,Granström
KulaShaker:
Då får vi mobilisera tillbaka
Tror/hoppas Bif absolut kan mäta sig, trött på det där skitsnacket om att shl behöver Fiffelsand
Vilken klubb av de två gamla hockey-klassikerna gillar du mest?
Leksand 45.28%
Brynäs 54.72%
Vad exakt syftar du på? Menar du att Salo är en bättre sportchef än Sundlöv? Det är väl dom flesta :)
Forzzen:
Det e lugnt!
De blåser ett gäng företagare och klår oss skattebetalare på lite slantar...så kör vi på som vanligt bara...!
Rumpelstiltskin: Tyvärr ser jag inte matchen. Pengarna har tagit slut ;-)
Vi får hoppas att inget allvarlig hände med Lindgren.
2 - 0 till Brynäs mot DIF
Redigerad kommentar
KulaShaker: Tycker det verkar vara ett flertal här inne som verkar vara snudd på vettskrämda!
Japp och jag är en av dom! Tycker du truppen ser bra ut själv???
Han har inte riktigt förstått vart Leksand står i hackordningen.
Redigerad kommentar
Sundlöv var väl på Dan Spang förra säsongen innan HV tog honom.
Redigerad kommentar
Honken:
Kvällspressen är roliga.
Ab: Leksand ratar backstjärnan
EX: Leksand sparkar stjärnvärvningen
Bra att göra sig av med medelmåttor. kanske Sundlöv hugger på honom nu ;)
Lunkan:
HAHA men jösses vad ni verkar tro att vi kommer bli strykpojkar i SHL. Ponera hur det kommer låta här inne om vi vinner premiären?
Carl Lejonkräk:
Han är en av våra sämre spelare. Bra koll du har ;)
Förlorar laget många träningsmatcher är de i princip betydelselösa. Om de däremot vinner de flesta av dem, så har de en tendens att öka i betydelse. Lustigt det där.
KulaShaker:
Du kan ju få tro att vi spelar så här när SHL drar igång. Senast vi vann alla våra matcher på försäsongen åkte vi som bekant ut så återigen, jag ger inte mycket för träningsmatcher. Kommer bli en jämn premiär. Jag lovar.
Johan Norrström:
Jag respekterar de flesta faktiskt, tycker dock lite mer illa om FBK...
Vi är nog bittra. :) Personligen hade jag kunnat tänka mig någon spelare från guldlaget Skellefteå på omslaget. Ett lag jag till viss del har respekt för.
foppa78:
Gissning...rörigt att hålla reda på när tv4-tittarna är med eller kollar på reklam för skithuspapper...därför kör de samma sändning m samma avbrott...
Premiär lag:
Rahm(Holmqvist)
Gunderson - Bertilsson
Scott - Nokelainen - Thuresson
Djoos - Persson
Sweatt - Enterfeldt - Rödin
Sundqvist - Kihlström
Harju - Nordquist - Brodin
Ollas - Larsson/Lindgren - Lindgren/Lauritzen
7e back:Jacobsson
13e forward:Molin/Lindgren/Larsson
SH:
Ser ut som killen just kommit ut från muggen efter att ha plågat apan...
Är det någon som har några rapporter från den här veckans träningar,
och vet vilken kedja de planerar att ha Sweatt i?
Vilka backpar kör de med, förutom det med Gunderson och Bertilsson?
Spelar Sundqvist och Kilström ihop, som verkade funka bra i början?