ES-premiär 13/14 Läxsand-BRYNÄS, det Allsvenska återtåget!
Menade att Kilas ska spela PP, inte Bertil
Jag kan dock tänka mig Gunde och Kilström ihop, skulle nog fungera toppen...
nihil:
Märkligt!
Basse o Nordan behöver inte vara med alls
Gunde o Nocke ska starta, tillsammans
Kilas före Bertil
Märkligt att inget är officiellt m Larsson
tjugo8: Tackar
PPuppställningarna såg ut som följande
Scott-Brodin-Rödin-Lauritzen och Gunde på back samt
Harju-Nordan-Petteri-Ture och Bertil på back
och om Sweatt bra fart, okej handleder men inget kanon skott men kan säkert bli bra om han får lite mer tid på sig
nihil:
Välkommen hit, tack för intressant info!
Såg du nå pp-uppställningar? Skulle vilja ha 1:a+Gunde+Harju
Basse o Rödin kan byta plats
Enaranger: Så här såg kedjorna ut på dagens träning
Thure-Petteri-Scott
Lauritzen-Enter-Brodin
Ollas-Larsson-Harju
Rödin-Nordan-Sweatt
Centrarna roterade i början men linkan klev av skadad efter 1h, såg ut som han slog upp skadan som han fick mot djurgården och Molin växlade med Lauritzen
Backparen såg ut som följande
Bertil-Gunde
Kilström-Sunken
Jacobsson - Djoos
Persson-Löf
Jo han säger faktiskt spetskompetens. :) Hm jo som sagt, Micke och Supportrarna menar inte samma sak då man talar om spets den är saken klar.
Enaranger:
Twittrade Månsson på GD/AB om just det...
Märkligt att det inte finns nån här som är på nån träning, för visst tränar de fortfarande vid lunchtid...?
Men det är väl för att det är för mycket icke-Hockeysnack här...
Är det någon som har några rapporter från den här veckans träningar,
och vet vilken kedja de planerar att ha Sweatt i?
Vilka backpar kör de med, förutom det med Gunderson och Bertilsson?
Spelar Sundqvist och Kilström ihop, som verkade funka bra i början?
tjugo8:
Vill onska ett lycka till och hoppas pa en valspelad premiar pa Lordag. Ar pa semester i Spanien och ser Barceona - Sevillà pa Lordag, det smaller lite hogre ;)
ännu vara klar för vidare spel. Så det måste vara något de inte
kommit överrens om än. Kontraktslängden? Ersättningen?
Laguppställningen (nr 867...) hade du kunnat bespara oss...
Holmqvist (Rahm)
Gunderson Bertilsson
Thuresson Nokelainen Scott
Sundqvist Kilström
Rödin Nordquist Harju
Djoos Jacobsson
Lauritzen Enterfeldt Brodin
Ollas Larsson Sweatt
Extra:Persson,Lindgren
Spelar ej:Löf,Molin,Granström
KulaShaker:
Då får vi mobilisera tillbaka
Tror/hoppas Bif absolut kan mäta sig, trött på det där skitsnacket om att shl behöver Fiffelsand
Vilken klubb av de två gamla hockey-klassikerna gillar du mest?
Leksand 45.28%
Brynäs 54.72%
Vad exakt syftar du på? Menar du att Salo är en bättre sportchef än Sundlöv? Det är väl dom flesta :)
Forzzen:
Det e lugnt!
De blåser ett gäng företagare och klår oss skattebetalare på lite slantar...så kör vi på som vanligt bara...!
Rumpelstiltskin: Tyvärr ser jag inte matchen. Pengarna har tagit slut ;-)
Vi får hoppas att inget allvarlig hände med Lindgren.
2 - 0 till Brynäs mot DIF
Redigerad kommentar
KulaShaker: Tycker det verkar vara ett flertal här inne som verkar vara snudd på vettskrämda!
Japp och jag är en av dom! Tycker du truppen ser bra ut själv???
Han har inte riktigt förstått vart Leksand står i hackordningen.
Redigerad kommentar
Sundlöv var väl på Dan Spang förra säsongen innan HV tog honom.
Redigerad kommentar
Honken:
Kvällspressen är roliga.
Ab: Leksand ratar backstjärnan
EX: Leksand sparkar stjärnvärvningen
Bra att göra sig av med medelmåttor. kanske Sundlöv hugger på honom nu ;)
Lunkan:
HAHA men jösses vad ni verkar tro att vi kommer bli strykpojkar i SHL. Ponera hur det kommer låta här inne om vi vinner premiären?
Carl Lejonkräk:
Han är en av våra sämre spelare. Bra koll du har ;)
en tandemcykel. En i brynäströja och en i leksandströja.
Hoppas det var ett gott omen att den i brynäströja självklart satt först.