ES-premiär 13/14 Läxsand-BRYNÄS, det Allsvenska återtåget!
Enaranger: Hahaha lite så är det här på jobbet min kollega är leksing och har även bjudit hem honom i morgon för att se på matchen och ta ett par pilsner så vi får se vem som är sjukskriven på Måndag ;-)
Gött att det drar igång!!!
Redigerad kommentar
Lite udda att gå från sommarkväll t islada men ser fram emot de 35 milen imorgon, skål Brynäsare!
tjugo8:
Premiarer brukar inte vara sa javla intressanta men imorgon kanns det lite annorlunda, jag kommer folja matchen via Webben da jag ar i Spanien men javlar vad jag hoppas pa Leksand imorgon, inte bara for att det ar speciellt och sla Brynas utan for att det kommer bli hur kul som helst och lasa Huges och allas bortforklaringar imorgon i den har gastboken ;)
Tips: 4-2
Mål: Harju, Gunderson
Det är en av anledningarna man älskar hockey, ingenting är förutsägbart inom den här sporten.
Nu jävlar ska det smälla till i Dalarna! Vi ska visa att det är storebror som bestämmer!!
KÄMPA BRYNÄS!
1 timme tills man e framme vid Fuskbygget
Ölen står i kylen och jag hoppas av hela mitt hjärta på seger i kväll.
Jag tror tyvärr på en säsong där vi eventuellt tar oss till slutspel och sedan ut direkt i kvarten men innan det händer så kommer det vara en resa fylld av ångest, glädje och djup bitterhet.
Redigerad kommentar
Kom igen nu Brynäs! Kämpa!
Hur fan kunde jag glömma sobrilen?
Ja det ser inte speciellt lovande ut ännu så länge.
K*KEN...
Tänk att en fd Modo målvakt ska göra det så svårt för Brynäs.
Men kvitteringen kommer snart om det fortsätter såhär.
Avsluten från Brynäs ser ännu så länge ut som förväntat / fruktat. Totalt impotent med andra ord.
Vi gör väl vårt första mål i omgång 6 eller liknande och då är det ett självmål i egen kasse.
Känner mig negativ.
Backarna stabila så nu saknas "bara" effektivitet framåt.
Problemet med effektiviteten framåt är att den inte finns i dagens trupp. Det är ialla fall vad jag tror.
Redigerad kommentar
en tandemcykel. En i brynäströja och en i leksandströja.
Hoppas det var ett gott omen att den i brynäströja självklart satt först.