ES-premiär 13/14 Läxsand-BRYNÄS, det Allsvenska återtåget!
Avsluten från Brynäs ser ännu så länge ut som förväntat / fruktat. Totalt impotent med andra ord.
Tänk att en fd Modo målvakt ska göra det så svårt för Brynäs.
Men kvitteringen kommer snart om det fortsätter såhär.
K*KEN...
Ja det ser inte speciellt lovande ut ännu så länge.
Hur fan kunde jag glömma sobrilen?
Kom igen nu Brynäs! Kämpa!
Ölen står i kylen och jag hoppas av hela mitt hjärta på seger i kväll.
Jag tror tyvärr på en säsong där vi eventuellt tar oss till slutspel och sedan ut direkt i kvarten men innan det händer så kommer det vara en resa fylld av ångest, glädje och djup bitterhet.
Redigerad kommentar
1 timme tills man e framme vid Fuskbygget
Det är en av anledningarna man älskar hockey, ingenting är förutsägbart inom den här sporten.
Nu jävlar ska det smälla till i Dalarna! Vi ska visa att det är storebror som bestämmer!!
KÄMPA BRYNÄS!
Tips: 4-2
Mål: Harju, Gunderson
tjugo8:
Premiarer brukar inte vara sa javla intressanta men imorgon kanns det lite annorlunda, jag kommer folja matchen via Webben da jag ar i Spanien men javlar vad jag hoppas pa Leksand imorgon, inte bara for att det ar speciellt och sla Brynas utan for att det kommer bli hur kul som helst och lasa Huges och allas bortforklaringar imorgon i den har gastboken ;)
Lite udda att gå från sommarkväll t islada men ser fram emot de 35 milen imorgon, skål Brynäsare!
Redigerad kommentar
Enaranger: Hahaha lite så är det här på jobbet min kollega är leksing och har även bjudit hem honom i morgon för att se på matchen och ta ett par pilsner så vi får se vem som är sjukskriven på Måndag ;-)
Gött att det drar igång!!!
en tandemcykel. En i brynäströja och en i leksandströja.
Hoppas det var ett gott omen att den i brynäströja självklart satt först.
Menade att Kilas ska spela PP, inte Bertil
Jag kan dock tänka mig Gunde och Kilström ihop, skulle nog fungera toppen...
nihil:
Märkligt!
Basse o Nordan behöver inte vara med alls
Gunde o Nocke ska starta, tillsammans
Kilas före Bertil
Märkligt att inget är officiellt m Larsson
tjugo8: Tackar
PPuppställningarna såg ut som följande
Scott-Brodin-Rödin-Lauritzen och Gunde på back samt
Harju-Nordan-Petteri-Ture och Bertil på back
och om Sweatt bra fart, okej handleder men inget kanon skott men kan säkert bli bra om han får lite mer tid på sig
nihil:
Välkommen hit, tack för intressant info!
Såg du nå pp-uppställningar? Skulle vilja ha 1:a+Gunde+Harju
Basse o Rödin kan byta plats
Enaranger: Så här såg kedjorna ut på dagens träning
Thure-Petteri-Scott
Lauritzen-Enter-Brodin
Ollas-Larsson-Harju
Rödin-Nordan-Sweatt
Centrarna roterade i början men linkan klev av skadad efter 1h, såg ut som han slog upp skadan som han fick mot djurgården och Molin växlade med Lauritzen
Backparen såg ut som följande
Bertil-Gunde
Kilström-Sunken
Jacobsson - Djoos
Persson-Löf
Jo han säger faktiskt spetskompetens. :) Hm jo som sagt, Micke och Supportrarna menar inte samma sak då man talar om spets den är saken klar.
Enaranger:
Twittrade Månsson på GD/AB om just det...
Märkligt att det inte finns nån här som är på nån träning, för visst tränar de fortfarande vid lunchtid...?
Men det är väl för att det är för mycket icke-Hockeysnack här...
Vi gör väl vårt första mål i omgång 6 eller liknande och då är det ett självmål i egen kasse.
Känner mig negativ.