ES-premiär 13/14 Läxsand-BRYNÄS, det Allsvenska återtåget!
Problemet med effektiviteten framåt är att den inte finns i dagens trupp. Det är ialla fall vad jag tror.
Redigerad kommentar
Backarna stabila så nu saknas "bara" effektivitet framåt.
Vi gör väl vårt första mål i omgång 6 eller liknande och då är det ett självmål i egen kasse.
Känner mig negativ.
Avsluten från Brynäs ser ännu så länge ut som förväntat / fruktat. Totalt impotent med andra ord.
Tänk att en fd Modo målvakt ska göra det så svårt för Brynäs.
Men kvitteringen kommer snart om det fortsätter såhär.
K*KEN...
Ja det ser inte speciellt lovande ut ännu så länge.
Hur fan kunde jag glömma sobrilen?
Kom igen nu Brynäs! Kämpa!
Ölen står i kylen och jag hoppas av hela mitt hjärta på seger i kväll.
Jag tror tyvärr på en säsong där vi eventuellt tar oss till slutspel och sedan ut direkt i kvarten men innan det händer så kommer det vara en resa fylld av ångest, glädje och djup bitterhet.
Redigerad kommentar
1 timme tills man e framme vid Fuskbygget
Det är en av anledningarna man älskar hockey, ingenting är förutsägbart inom den här sporten.
Nu jävlar ska det smälla till i Dalarna! Vi ska visa att det är storebror som bestämmer!!
KÄMPA BRYNÄS!
Tips: 4-2
Mål: Harju, Gunderson
tjugo8:
Premiarer brukar inte vara sa javla intressanta men imorgon kanns det lite annorlunda, jag kommer folja matchen via Webben da jag ar i Spanien men javlar vad jag hoppas pa Leksand imorgon, inte bara for att det ar speciellt och sla Brynas utan for att det kommer bli hur kul som helst och lasa Huges och allas bortforklaringar imorgon i den har gastboken ;)
Lite udda att gå från sommarkväll t islada men ser fram emot de 35 milen imorgon, skål Brynäsare!
Redigerad kommentar
Enaranger: Hahaha lite så är det här på jobbet min kollega är leksing och har även bjudit hem honom i morgon för att se på matchen och ta ett par pilsner så vi får se vem som är sjukskriven på Måndag ;-)
Gött att det drar igång!!!