1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

Eventuell centerförstärkning? vill vi ha honom? ;)


Sv: Eventuell centerförstärkning? vill vi ha honom? ;)
Peja: nej jag har varit inne på det jag med...

Vi får se vad som händer. Jag skulle inte bli förvånad om #19 spelar i Brynäs innan jul. Jag tror att han skulle utvecklas mer som spelare om han gjorde det istället för att gnugga i en tredjekedja.

Alternativet vore ju förstås om han spelade ytterforward.

Sv: Eventuell centerförstärkning? vill vi ha honom? ;)
raklång rackham: Hoppas Lindbäck får spela hela säsongen i Almtuna och efter det gå in som en av två keepers i Brynäs nästa säsong.

Förhoppningen finns. Men historien, i alla fall under 00-talet, talar emot att en junior lånas ut från Brynäs för att därefter som förstasäsongssenior ta en plats i startuppställningen i Brynäs Elitserielag. Grabbarna brukar dippa ned i Tierp, Skutskär, Valbo, Håik osv. Motbevisa statistiker!

Sv: Eventuell centerförstärkning? vill vi ha honom? ;)
Bäckström fick som sagt byta omgivning till den match mot Carolina som just nu pågår och står 0-0 med knappa 6 minuter kvar av första perioden.

For Washington:
Forwards
43-Fleischmann, 19-Backstrom, 36-Bouchard
18-Pettinger, 15-B. Gordon, 17-Clark
21-Laich, 39-Steckel, 27-Clymer
56-Bourque, 57-Wilson, 50-Motzko

Defense
9-Pollock, 78-Boumedienne
4-Erskine, 52-Green
47-Alzner, 73-Godfrey

Goaltenders
1-Johnson
30-Neuvirth

Sv: Eventuell centerförstärkning? vill vi ha honom? ;)
Efter 14.10 åker Bäckström ut för en holdingutvisning och Hurricanes får ett PP-läge.

Sv: Eventuell centerförstärkning? vill vi ha honom? ;)
Paddan:

And Backstrom scores.......

Sv: Eventuell centerförstärkning? vill vi ha honom? ;)
Bissett19: Vart följer ni matchen?

Sv: Eventuell centerförstärkning? vill vi ha honom? ;)
Bissett19: Även Boumedienne fick göra poäng i nattens match. Lite statistik i länken.

Sv: Eventuell centerförstärkning? vill vi ha honom? ;)
Paddan:

O här är Bäckis första kasse för Caps.

Länk.

Sv: Eventuell centerförstärkning? vill vi ha honom? ;)
Bissett19:
bäckis har nu genomfört sina 2:a tränings match denna i samma kedja som nyllet och klepis . bäckis fick vid några tillfällen beröm för bra backcheckande spel som avstyrde farligheter för ottawa . kommentatorn sa oxå att han hade svårt se att bäckis skulle hamna i farmen utan var relativt övertygad bäckis skulle vara med i caps trupp när säsongen startar .. bäckis fick 20 min speltid med speltid i både PP och PK , tekade 2 ggr och vann båda

5-4 till ottawa slutade matchen . bäst i washington en ex rangers spelare , nej det inte nyllet jag menar utan backen tom poti och bästa ottawa spelare målvakten brian elliot

warhawks matchrapport mitt i natten

Sv: Eventuell centerförstärkning? vill vi ha honom? ;)
WarhawK:
Hoppas han floppar så vi kan se honom i BIF snart

Sv: Eventuell centerförstärkning? vill vi ha honom? ;)
GävleLasse: Nej, Jakob är son till Jan-Erik Silfverberg.

Jag är som bekant litet trög så jag tar detta igen.
901013 Jakob Silfverberg, center, rightare!, 183-83; son till Jan-Erik Silfverberg.
890127 Joakim Silfverberg, back, rightare!, 181-82; son till… Son of a Gun?

Sv: Eventuell centerförstärkning? vill vi ha honom? ;)
20 Lindgren: de är väl bröder så det löser väl sig självt... eller?

Sv: Eventuell centerförstärkning? vill vi ha honom? ;)
GävleLasse: Dåligt av Brynäs att behöva 2.22 på sig i 3:e ;-)

42.222 - 4 EQBIF29. ALCÉN, Johan 
 (3. ERIKSSON, Rickard
 8. HASSEL, Morgan)

Sv: Eventuell centerförstärkning? vill vi ha honom? ;)
65selander: Ja det var lite dåligt, jag ska ta upp detta med Mats Bäcklin...

« · 909074

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)