1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778921 inlägg · 7967 ämnen

Extraknäck för statistiknördar



Sv: Extraknäck för statistiknördar
Huge: Mer vikt åt 20 Lindgren. :-)

Sv: Extraknäck för statistiknördar
65selander: Du har rätt så till vida att jag behöver lägga på mig mer vikt så att jag på sikt kan tävla i samma klass som du gör.
Dock har jag så stort intresse för den lokala klacken att det på matchdagar går före att sitta och föra in utespelarnas bytestider, tekningar och skott på mål. Driva statistikutvecklingen framåt? Jag är mer inne på att driva statistikutvecklingen bakåt — ju förr desto bättre.

IK Huge: Du har rätt så till vida att jobbet är mer lämpat för GävleLasse än för mig. Dock planerar GävleLasse att till 2007-2008 geografiskt närma sig dig, Huge.

Sv: Extraknäck för statistiknördar
20 Lindgren: Åja, du skulle nog passa för jobbet som hand i handske skulle jag tro.
Så du menar att GL har tankar på att flytta längre från Gävle och därmed inte kunna se så många matcher längre?
Isf får du väl hälsa honom väkommen till texttv-klubben, från mig.... ;-)

Sv: Extraknäck för statistiknördar
Huge: Ska vi chansa på att GävleLasse är en av de första att läsa detta och att din hälsning redan är framme?

Sv: Extraknäck för statistiknördar
Huge: Åja, någon stockholmare blir jag inte. Jag kommer att börja veckopendla längre fram. Detta kommer att innebära att jag evetuellt missar måndags- och tisdagsmatcherna. Men som det verkar så drar det ut på tiden med anställningen så jag kommer att köra klart den utbildning jag går nu. Den blir inte klar förrän tidigast mitten på oktober. Så det blir inte så många matcher jag missar. Säsongskortet är redan beställt...

Sv: Extraknäck för statistiknördar
GävleLasse: Säsongskortet på Läkerol Arena eller Säsongskortet på TV?

Sv: Extraknäck för statistiknördar
wap.hockeysnack.com
Varje sann Brynäsare har säsongskortet på TV och en TVvmed stort TextTV minne. Salve

Sv: Extraknäck för statistiknördar
wap.hockeysnack.com
Träffade förövrigt på ett gäng Engelsmän från Doncastershire eller om det var Svenskar från Glöte. Grannen är från Toledo iaf. Rackham är i Skottland och livet suger... Allt är fõrlåtet , kom tillbaka min ungdom

Sv: Extraknäck för statistiknördar
20 Lindgren: Givetvis å innehar man ju bådadera. ;)

Sv: Extraknäck för statistiknördar
65selander: Trodde du var förtjust i blöta midsomrar...
Fast idag skiner ju solen vid Mälaren eller hur?

Relativt få svenskar draftade, ännu färre finnar.

Sv: Extraknäck för statistiknördar
wap.hockeysnack.com
Huss: Blött inombords men inte utvärtes. :-) Var det bara Alcén i BIF som draftades?. Läste att LHF brandskattes på 3st som kan sticka redan till hösten.

Sv: Extraknäck för statistiknördar
65selander:

De pratar inte sa mycket hockey har dock, Selander...
Men det ar klart det kan man kanske bortse ifran om man provsmakar tillrackligt med whisky...

Ha det!


Expeditionsledaren i Newtonmore, Inverness-shire

Sv: Extraknäck för statistiknördar
rackham: De spelar ju i varje fall Shinty, som väl närmast kan liknas vid landhockey.

« · 889428

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)