Få del av matchen, LIF-BIF!!!
« Föregående · 607207 Till forumet
Få del av matchen, LIF-BIF!!!
det finns folk som tyvärr inte kan åka på matchen på lördag. Sänds ju inte i TV( skandal). Skulle vart kul om någon typ filmade elr tar bilder, ljudklipp m.m, för oss med,så vi också kan glädjas,när kanske någon annan supporterklubb vinner mot leksands klack.
Sv: Få del av matchen, LIF-BIF!!!
DMartinssonBSKV: Det låter bra att ni filmar. KOmmer ni lägga ut det på nätet p åen gång.
« Föregående · 607207