Fall framåt
« Föregående · 131922 Till forumet
Fall framåt
Tapper insats grabbar! Ni stod upp bra ikväll det hade räckt långt mot annat motstånd.......
Sv: Fall framåt
Nu ska jag kolla sporten, dem skall tydligen ha ett reportage om Jannes tangering av Loobens rekord!!
Sv: Fall framåt
Huss: Ja stabilt som en Ericsson aktie kanske. Laget hängde ju i alla fall med i en period.
« Föregående · 131922